Ik ben een moeder van een dochter van zes. Mijn aanstaande man en ik proberen nu 1,5 jr nog een kindje te krijgen, maar dat wil niet zo lukken. We lopen al in het UMC… Maar nog wel helemaal in het begin, dus veel weten we nog niet. Ik krijg eerst nog een kijk-operatie…Dus afwachten. Tot die tijd: lees ik een beetje hier en daar op het forum.
Hoi Dores, welkom op het forum. Heel veel succes met zwanger worden.
Hopelijk is het snel raak, dat mag best na anderhalf jaar proberen!!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Dank je wel zonneschijn!
Hoihoi,
Welkom hier en veel plezier.
Hopelijk vind je wat steun, advies, begrip, tips voor een aankomende zwangerschap. En dat jullie maar snel positief mogen testen.
Gr Jen
hoi welkom en veel plezier hier
Hoi Dores, welkom hier en veel forumplezier.
Ik zal voor je duimen dat je gauw een zwangerschapsbanner mag plaatsen.
Wie weet kom ik je nog elders tegen, bijvoorbeeld bij schoolgaande kinderen, mijn oudste zoon is ook 6 jaar.
Hey Dores,
Welkom hier op het forum.
Spannend een kijkoperatie. Ik heb as. maandag een kijkoperatie, hierover kun je meer lezen op mijn weblog. Ik weet niet of het om hetzelfde gaat.
Ik wens je heel veel succes met alles!
Liefs,
Hoop
Welkom, spannend is het om misschien weer zwanger te mogen worden na 6,5 jaar. Voor mij is het a.s vrijdag 9 jaar dan wordt mijn dochter 9 en is mijn NOD. Het zou een leuk kadootje zijn maar ik zwanger na 9 jaar het is bijna niet te bevatten.
Succes met alles en ik hoop dat het jullie uiteindelijk ook mag lukken. :vlinder:
Welkom en veel forumplezier hier! Ik wens jullie veel geluk…
dores van harte welkom hier op het forum,
heel veel succes met zwanger worden , hopen dat je snel een test hebt met 2 dikke vette strepen
welkom en succes met zwanger worden hoop dat je snel een klein wondertje in je armen mag houden
gr loessie
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Succes met t zwanger raken en dat t snel mag lukken
Welkom!
En heel veel geluk gewenst met het vervullen van jullie wens!!
:: welkom ::
welkom hier!
Hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan!