Even voorstellen en gelijk wat vragen

De onderste is van vandaag (dinsdag), die er boven van maandag en de bovenste van zondag.

helaas zie geen foto’s…



Wist inderdaad ook niet dat je na de ei-sprong ook nog twee dagen slijm kon verliezen. Dan is het even afwachten wanneer nu precies je ei-sprong is geweest.

Aan je temperaturen en je info lijkt het erop dat hij maandag of dinsdag is geweest. Dus dan zou je nog net geluk kunnen hebben of dus net niet. :pray:

En die twee weken wachten zijn inderdaad verschrikkelijk. Kruipen ook altijd voorbij en je bent je véél te bewust van je lijf en denkt dan dat vanalles anders voelt dan de vorige ronde.

en nu ineens zie ik de foto wel :think: rara computer!

Alina, ben je ingelogd om antwoord te geven? Dan verklaard dat waarom je opeens de foto’s ziet.



Petie, ik zou nog een dag doortesten. Bij sommige vrouwen is de LH piek gewoon (veel) langer dan bij andere. Na drie dagen zou hij toch echt weer negatief moeten worden.

Alina, dank je wel voor al je duimen!!! Ik hoop dat het z’n vruchten gaat afwerpen. Was het bij je beide kids snel raak eigenlijk?

En ja dat van alles voelen herken ik helemaal. De eerste maand dat we er voor gingen was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Hahaha! Wat een deceptie was dat zeg! Nu probeer ik me altijd rustig te houden. Niet dat dat lukt maar goed :wink:



Tijger, vandaag was idd weer duidelijk negatief. waarschijnlijk was hij gister ook al minder maar zag ik het niet goed!



Jullie zullen wel denken waarom ik alles tot in de details hier neerzet maar ik ben best onzeker over of ik het allemaal wel goed doe. Dus alle feedback is welkom.

Ik kan het er verder met niemand over hebben want we willen het echt topsecret houden. Iedereen denkt namelijk nog dat mijn vriend nog niet zover is! Ik ben zo benieuwd naar de gezichten als ik ze vertel dat ik zwanger ben :mrgreen: hihihihi!



Even een samenvatting:



Dag ~ Temperatuur ~ Ovu test ~ Afscheiding



zaterdag 36.6 - slijmerig (weinig)

zondag 36.6 + slijmerig

maandag 36.5 + slijmerig (slijmprop verloren)

dinsdag 36.9 + slijmpiek

woensdag 36.8 - slijm (weing)

hihihi ach petie daar zijn we toch voor hier! Om gewoon lekker te buurten ervaringen uit te delen en tips te geven.

Heb je ook al bij een stoppers topic gekeken. Weet niet of er nog meer mensen zijn die in dezelfde maand zijn gestopt als jij. Maar vond het altijd ook wel heel fijn om daar mee te kletsen. Die zitten in het zelfde schuitje als jij en kan je veel steun aan elkaar hebben.



Bij beide kids was het erg snel raak. Bij M.alou ben ik in de derde ronde aangeteld. Tweede ronde was ik twee dagen overtijd…wat een hel. pffffff mijn hormonen schoten alle kanten op. En die dag dat je dan ongi wordt is gewoon echt een rot dag dan.

Bij R.oan was het meteen de eerste ronde raak. M.alou was negen maanden, mijn lijf was aardig uit gezwangerd, dus we dachten we gaan er weer voor en zien wel wanneer we aantellen…

Rick (mijn verloofde) zeurt dus ook altijd dat hij niet veel lol beleefd aan kindjes maken hihihi

Maar goed besef dus héél erg dat wij zeer veel geluk hebben. Dat dit ons zo is gegund.





Tijger was voor het antwoord geven al ingelogd hihi, maar mijn computer doet wel vaker van die gekke dingen :mrgreen:

Is wel een idee om daar mee te gaan kletsen maar ik ben in 2008 al gestopt met de pil dus dat telt niet mee denk ik! Hahaha!

Maar ik ga wel eens rond kijken hier.



Jullie hebben idd heel veel geluk gehad. Ik had zo gehoopt dat dat bij ons ook zou zijn. Vooral ook omdat het een behoorlijke tijd heeft geduurd voordat mijn vriend zover was en wat ook de nodige discussies heeft gekost. Maar ik ga nog niet zeuren. Een half jaar is natuurlijk nog niks. En deze ronde voor het eerst met ovu testen dus wie weet gaat het nu beter.



Geniet van je kids! Gaan jullie nog voor een derde? Ik geloof nml. dat tegenwoordig drie het nieuwe twee is.

hahaha ja daar lijkt het inderdaad wel op hé. Veel mensen gaan tegenwoordig voor drie kinderen.



Ik moet zeggen dat mijn ideale plaatjes altijd drie kids is geweest. Maar mijn vriend zijn plaatje is altijd twee kids geweest. Dus ik zal nog even geduldig moeten afwachten of ik misschien nog eenmaal zwanger mag worden. Moet wel zeggen nu nog even niet hoor. Tussen Ma.lou en r.aon zit maar anderhalf jaar. En dat is super leuk, maar vergt ook veel energie. Zou niet weten waar ik nu de tijd en aandacht vandaan moet halen voor een derde. Dus we gaan eerst maar eens trouwen (16-02-2014) En ik hoop dat mijn mannetje dan ja zegt tegen een derde. M.alou zit dan ook op school en heb ik dus mooi mijn handjes weer iets meer vrij hihi.

Maar goed ik moet echt wachten op mijn mannetje zijn ja en misschien komt die er wel nooit. Ik wacht geduldig :liar: af…

Ik weet niet wat dat is met drie kinderen maar het schijnt vrij normaal te zijn. Zie het in mijn omgeving ook.

Nou dat zal bij ons zeker niet gaan gebeuren. Als ik het geluk heb zwanger te mogen worden dan blijft het er maar bij 1. Sommige mensen vinden dit zielig. Wij zien niet wat daar nu zielig aan is. Maar ja iedereen staat er anders in.

Ik snap dat je je handen nu vol hebt aan je twee kids. Werk je er ook nog naast? Dan zal het helemaal rennen en vliegen zijn denk ik? Leuk vooruitzicht dat je gaat trouwen!! Gefeliciteerd :inlove:



Deze ronde ondanks de (waarschijnlijk) goede timing niet zwanger :evil:

Heb al weer enige dagen last van de bruine afscheiding (zie openingspost) en temperatuur is ook aan het zakken. Waarschijnlijk morgen echt ongesteld. Dan maar weer op voor een nieuwe ronde!

Balen dat het niet raak is deze ronde! En waarom zou het zielig zijn? Vind er niets zielig aan…

Maar goed op naar de volgende ronde!!



Ik werk er inderdaad ook nog langs. 20 uurtjes in de zorg. Dus het is af en toe wat geregel, maar de kids zijn eigenlijk altijd thuis bij papa of mama. Opvang hebben we bijna niet nodig. Ze gaan er ongeveer 1 keer in de week heen. Een paar uurtjes. heb een flexibel contract maar wel voor 30 uur per maand dus die zetten we eigenlijk altijd wel in. De kids hebben het daar reuze naar hun zin en vind het ook wel goed voor hun ontwikkeling.

En zoals verwacht was het idd niet raak. Nu weer geduld hebben tot mijn eisprong. Waarschijnlijk eind volgende week.



O dat valt zeker mee hoeveel opvang je nodig hebt. Fijn dat jullie het zo kunnen regelen. Je hoort soms van die verhalen dat een kind 4 of 5 dagen op de opvang zit. Tsja soms kan het niet anders maar zo zou ik het niet willen. Maar zover zijn we nog niet.



Ik weet ook niet waarom 1 kind hebben zielig is. Ik denk dat ze het zielig vinden omdat het kind dan niemand heeft om mee te spelen. Nou daar zijn zat andere oplossingen voor. En ach, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben toch?