Hoi,
Ik ben Thessa en ben 28 jaar oud. Samen met mijn vriend en twee hondjes woon ik in het mooie Brabant. We hebben samen besloten om in juli 2007 te stoppen met de pil, maar dan wel even een half jaar te wachten met zwanger proberen te worden.
Vanaf december zijn we dan toch begonnen met proberen zwanger te worden. Helaas de eerste keer mis. In januari maar even weer niet geprobeerd omdat we precies op het moment dat ik zwanger zou kunnen worden op wintersport gingen. Afgelopen maand wel weer verder met klussen :oops: gegaan.
Nu heb ik vorige week bijna heel de week buikpijn gehad en deze week moet ik ongesteld worden (hopelijk niet natuurlijk) en voel ik me bleeeh. Echt een opgeblazen gevoel, moe, geregeld steken in mijn buik. Mijn moeder kwam er mee dat het miscchien toch ongesteldheids pijnen zijn, maar zo voel ik me normaal echt niet. Zijn dit misschien dan toch tekenen dat het dit keer al raak is. HELP!! Wie kan hier misschien iets meer duidelijkheid over geven?
Groetjes Thessa
Hoi Thessa,
Welkom hier! :mrgreen:
Veel lees- en schrijfplezier.
Ik zou je vraag ook even stellen bij het topic zwanger worden.
Van harte welkom hier!
Je kwaaltjes kunnen heel goed betekenen dat het raak is, maar het is altijd zó moeilijk om te zeggen in die wachtweken… Heb je van meer dingen last? Misselijkheid, zere borsten? Sterkte met wachten!!!
Welcome hier op het forum.
Spannend joh, maareh ja natuurlijk kan het in één keer raak zijn, weet er alles van (2x zelfs :silenced: :oops: )
Maareh het lastigste is het wachten en je bent zo gespitst op je lijf wat je normaal niet bent.
Dan weet je dat ongi eraan komt en schenk je niet zoveel aandacht aan wat je lijf aangeeft want je weet tenslotte wat er komen gaat.
Nu is dat anders want elke keer zou het kunnen zijn, ik kan mij herinneren de eerste keer dat ik vanalles voelde en mij heel bewust was, gelukkig klopte het allemaal en bleek ik zwangervan een prachtige meid.
Hopelijk weet jij ook inmiddels meer :mrgreen: Succes hoor enne veel plezier hier op het forum
welkom!
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Succes met wachten meid!
welkom
veel forumplezier en
Hoe is het nu?
Veel forumplezier