Even snel een vraagje.....

hoi meiden,

Hopelijk mag het hier even blijven staan :pray:

Ik moet een afdruk maken van een bankafschrift, alleen krijg ik van mijn bank geen papierenafschriften meer omdat ik internetbankier.

Nu weet ik dat je een “printscreen” kan maken, zou iemand mij kunnnen uitleggen hoe ik dat zou moeten doen??

HEEL ERG BEDANKT!!!

:-*

er zit ergens bij je functietoetsen een printscreen-knop (prntscrn oid). Die moet je indrukken. Vervolgens open je paint (op elke pc standaard aanwezig). Nieuw bestand en dan control-v. Et voila!

Bij mij werkte dat niet, ik moest naar de bank zelf en een speciaal dagafschrift halen :think:

AAaaaah zo werkt die knop dus, ik had hem al een aantal maal ingedruk maar er gebeurde maar niets :slight_smile:

Nu weet ik waarom :mrgreen:

Fiep dank je wel!! :-*

Kan een slotje op :thumbup:

@#puk# wrote:

Bij mij werkte dat niet, ik moest naar de bank zelf en een speciaal dagafschrift halen :think:

ik kan me voorstellen dat als je je afschrift voor iets officieels nodig hebt, ze idd neit akkoord gaan met een simpel printscreentje, een cijfertje erbij shoppen is dan natuurlijk wel heel makkelijk.

Ja, daar zal het verschil wel in zitten.

In paint shop je er idd zo een ander cijfertje op of af.

bij de bank kan je wel dagafschriften opvragen toch?

Bij mijn bank kan je ze downloaden in een PDF bestand. Daar kan je namelijk niets in “shoppen”. Open een overboeking en onderaan staat “opslaan in PDF bestand” .