hallo,
ik ben even radeloos, mijn dochtertje van 5 maanden is sinds 3 dagen vreslelijk huilerig en niets is goed! :? ze wil niet meer slapen overdag en huilt bijna aan een stuk door.
ook word ze ineens helemaal hysterisch als ik haar de fles wil geven, ze gaat dan heel hard huilen/gillen en maakt haar hele lijfje stijf met een holle rug, ik kan op dat moment met geen mogelijkheid de fles meer geven, :wall: en als ze dan eenmaal iets rustiger is of word afgeleid door iemand anders dan drinkt ze de fles wel helemaal leeg!
ik snap er echt even helemaal niks meer van!
misschien een tandje?ze heeft wel harde bobbeltjes in haar tandvlees.of zou het iets anders kunnen zijn?
misschien dat iemand hier ervaring in heeft?of advies?
alvast heel erg bedankt!
:-* suz
Klinkt idd als tandjes!
Groetjes,
Femke
Ja denk ook tandjes, sterkte ermee, ze kunnen er flink last van hebben! :-*
Kan tandjes zijn, maar als je het niet vertrouwt, zou ik gewoon ff de huisarts haar na laten kijken…
bedankt alvast,
het gaat nu vandaag wel weer iets beter en ze drinkt de fles nu ook weer bijna zonder tegensputteren!
dus we kijken het nog heel even aan en anders gaan we gewoon even langs de ha of het cb!
Heeeel herkenbaar! Nena heeft precies hetzelfde gehad met 5 maanden, ik wist ook echt niet wat er aan de hand was.
Sprongetje? Tandje?
Wat bij ons heeft geholpen is gaan bijvoeden, daar was ze blijkbaar aan toe want toen ik haar fruit/groente ben gaan geven was het over!
Succes ermee!
groeten
muts