Even netjes voorstellen!

Hoi Allemaal!

Zal me eens netjes voorstellen:

Ik ben Ilonka, 25 jaar en weet sinds een weekje dat ik zwanger ben van me 1ste kindje!

Geheel onverwacht, door de pil heen, maar zeer zeker hartstikke welkom.

Mijn ex, en tevens de vader van dit kleine wondertje heeft te kennen gegeven niets te maken willen hebben met de zwangerschap, desondankt begin ik nu aardig te wennen aan het feit dat ik over 8mndjes een kleintje zal krijgen!

:stuck_out_tongue: ilonka

Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! :thumbup: :dance:

welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap… :inlove:

welkom hier op het forum!

Van harte gefelciteerd met de zwnagerschap!

Dus je relatie is sonds kort verbroken! :cry:

Nou sterkte ermee meid!

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Welkom op dit forum, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik wens je sterkte de komende tijd. :hug:

dank jullie wel voor je lieve reacties!

@schoen; mijn relatie is niet sinds heel kort verbroken. Zeker al een jaar, maar zo af en toe “klussten” we nog. Allebei geen nieuwe relatie en dit was wel zo “makkelijk” (we zijn toen ook niet met ruzie uit elkaar gegaan, we waren gewoon niet voor elkaar bestemd). Maar door de pil heen zwanger geraakt en hij heeft duidelijk laten blijken dat ook vriendschap er nu niet meer inzit nu ik zwanger bent aangezien meneer absoluut geen kinderen wilt.

Behalve het feit dat ik het heel erg vind dat dit wondertje straks geen vader krijgt, vind ik het feit dat de relatie verbroken is niet erg.

Ik kan het beter alleen doen, dan iemand proberen te dwingen straks te houden van een kindje wat hij in eerste instantie toch niet heeft gewild.

En ik heb een super familie, dus ben er van overtuigd dat ik al de steun en hulp krijg die ik nodig heb! Zeker van opa, die is zo trots als een pauw!!

Gefeliciteerd!!

Knap hoor en je klinkt super positief dus dat komt vast goed!!

Welkom!

Liefs Marieke

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Welkom Ilonka en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Welkom en gefeliciteerd.

Geniet van je zwangerschap en dat het groot word is wel duidelijk!

Jen

hoi,

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

wat knap dat je het allemaal zo positief kan zien hoor.

heel veel sterkte ermee. maar dat zal je vast wel lukken hoor.

veel liefs bianca

:: welkom ::