Even mededelen.

Hahahaha mischien heel stom. Ik ga morgen avond naar de stad om laarzen te kopen. Ik ben jarig geweest. En van het geld wat ik heb gekregen ga ik laarzen kopen. Ik ben een echte schoenenfreak, vooral laarzen. En tegenwoordig kan het niet vaak meer hahahaha. Maar nu even wel. En heb er bere zin in.

Even weer lekker shoppen.

Nou alvast heel veel shop plezier toegewenst! :mrgreen:

Hahahah dank je. Ik kan daar zo naar uit kijken he. :wink:

Veel plezier vandaag

Ben vanmrgen zelf met een vriendin wezen shoppen heerlijk is dat

Zal morgen nog wel lastig worden. Ik ben op dat punt erg kritisch en kieskeurig. Het moet wel een laars zijn die ik helemaal super vind. En ook nog lekker zit. En goede kwaliteit. Hahaha maar dat is niet erg. Ik ga morgen lekker de tijd nemen. Mn man doet de kids in bad. Ik ga dan lekker rustig kijken in de stad.

Shop ze!!



Ik wil ook shoppen!!

@renaat wrote:

Veel plezier vandaag

Ben vanmrgen zelf met een vriendin wezen shoppen heerlijk is dat




Ik ga morgenavond. :-*



Heerlijk is dat he. Soms heb je dat echt nodig. Hahaha volgens mij hebben alleen vrouwen dat.



Moest even denken aan dat krantenbericht in de krant. Dat vrouwen veel liever shoppen dan sex te hebben.



Nou moet zeggen dat shoppen mij ook wel een kick geefd. Zolang ik er geld voor heb hahahaha

Ooooooh leuk! Veel plezier!! :dance:

schoenen kan je gewoon ook nooit genoeg hebben!!!



sinds ik weer single ben heb ik al redelijk wat shopping trips gehad :oops: maar heb nu wel al mijn wensen vervuld zeg maar… dus nu kan het weer rustig aan… waren gewoon een aantal dingen die ik graag nog wilde hebben…



nooit meer shoppen of nooit meer sex… moeilijke keuze :think:

Ik ben toevallig vanmiddag eindelijk geslaagd voor laarzen.

Ik kwam nergens meer in :oops: heb toch echt nog niet het idee dat m’n voeten al zijn opgezwollen.

Nu heb ik laarzen waar ik nog een beetje in kan groeien.

Heel veel shop plezier :mrgreen:

bij de schonenres 2e artikel gratis :wink:

:mrgreen: veel plezier :thumbup:



maar eh…ik heb toch liever sex hoor :shifty: :angel:

@ladybutterfly wrote:

:mrgreen: veel plezier :thumbup:



maar eh…ik heb toch liever sex hoor :shifty: :angel:




Hahahahaha

sex tijdens het shoppen moet dan voor vrouwen een soort ultiem iets zijn… zou je denken… :mrgreen:

Oeh lekker,gelijk heb je af en toe moet je jezelf kietelen 8)

Heb je dat nooit, dat je dan juist niet slaagd :shifty:

@victoria wrote:

Heb je dat nooit, dat je dan juist niet slaagd :shifty:




Hahahaha ik hoop dat ik wel slaag hihihi

@renzosmam wrote:

Oeh lekker,gelijk heb je af en toe moet je jezelf kietelen 8)




Ja idd. Erg belangrijk hihihihi

@Judith1 wrote:

sex tijdens het shoppen moet dan voor vrouwen een soort ultiem iets zijn… zou je denken… :mrgreen:




Hahahah dat zou je denken ja. Maar ahum mn man houdt niet van shoppen die krijg ik toch niet mee. hihihi