Even lekker sentimenteel: de allermooiste mama-momenten...

ooh wendy :frowning: :inlove:

Oh meiden, wat mooi allemaal :inlove: Het is ook zo heerlijk hè, óók op de mindere momenten blijf je gewoon zoveel van je kindje houden. Dat vind ik zó speciaal.

Hier ook nog een paar ik-hou-zoveel-mijn-moppie momenten…

Zondag was Sterre héél verkouden en héél moe. We hadden een drukke ochtend en een drukke zaterdag achter de rug, en 's middags had papa personeelsuitje van z’n werk en was ik dus alleen met een kleine hummel die helemaal van slag was. Oh-zo moe, maar slapen… ho maar! Huilen, huilen, huilen en enorm snotteren :frowning: Heb uren met haar lopen sjouwen en was lichtelijk wanhopig. Uiteindelijk ben ik met haar op ons bed gaan liggen en heb ik (met een enorm schorre en verrotte stem van de verkoudheid) slaapliedjes voor haar gezongen. En héél langzaam zag ik haar rustig worden en in slaap vallen. Zo lief, dat ze rustig wordt van mijn gejengel en zich blijkbaar zo beschermt voelt in mijn buurt. :inlove:

Donderdagavond was ook zo mooi. Ik had Sterre in bed gelegd, met het hele ritueel van voorlezen, liedje zingen, kus op haar bolletje, speentje en knuffeltje, muziekje aan, welterusten Sterre… en toen stilletjes haar kamer uit. Maar mevrouwtje lag nog een beetje te kletsen. Niet erg, dat doet ze wel vaker, en meestal valt ze dan vanzelf in slaap. Of ze gaat huilen, maar dat merk ik dan ook wel :wink: Ik ging dus naar zolder, nog ff achter de pc zitten. Een uurtje later luister ik eens goed, en hoor ik haar nog steeds kletsen. :smiley: Zo schattig, die geluidjes, en af en toe een gilletje. Dus ik dacht ‘laat nog maar even’. Weer een half uur later lag ze nóg te kletsen, dus ging ik toch maar even kijken. Ligt ze me vauit haar bedje giegelend aan te kijken, met zo’n uitdrukking van ‘oeps, betrapt, ik moest eigenlijk slapen, hihihi’. Ze ondeugend. Ze kroop weg achter haar knuffeltje, en keek vervolgens weer heel stiekem om een hoekje, met zo’n ontzettend brede, ondeugende glimlach… smelt smelt smelt! Wat is 't toch een lekker poepie :inlove:

En altijd succes verzekerd: als ze heel huilerig is en niet wil slapen, en dan uiteindelijk bij mij op schoot in slaap valt. Meer moeder kan ik me niet voelen! :inlove:

xHeske

jaah heske… idd als ze bij je op schoot tegen je aan in slaap vallen… wat voel je je dan op en top moeder he…heerlijk !"