Even lachen....

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3022/75aab9c1/index.html



Weet niet of het lukt zo want het is de eerste keer dat ik een link erop zet…

Vond deze wel schattig en echt wat voor KOK!!

XXX

hahaha

ja die site ken ik wel,dit is wel een van de meest normale dingen,meestal is t inderdaad geen stijl hahaha… :dance:

Hi’s echt helemaal geweldig :mrgreen:

Whaha aanstekelijk hoor, zit hier in m’n uppie voor de pc te lachen!!! :lol: :lol: :lol:

Ooh geweldig!

Ik heb me een ongeluk gezocht om dat hier te kunnen laten zien, is namelijk al eens op tv geweest.



Ook zo bijzonder, ze beginnen alle vier op hetzelfde moment te lachen, en houden ook allemaal precies gelijk weer op. :inlove:

Heel erg leuk.

Whahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja helemaal geweldig !!! Ik heb hem toen gezien op tv… En net als toen lig ik nu weer helemala in een deuk… Geweldig !

Zooooo lief he!!! geweldig!! Ik had hem al eens op funniest home videos gezien… maar ben zo blij dat ik hem weer heb gezien… :mrgreen: :mrgreen:

Alleen zat ik de reacties te lezen op dat filmpje… god man wat een laag niveau hebben die mensen zeg. Hoe kom je er op … Tip als je niet boos wilt worden niet lezen… :sick:

ik smelt echt helemaal weg. wat een schatjes zeg! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@samara wrote:

Alleen zat ik de reacties te lezen op dat filmpje… god man wat een laag niveau hebben die mensen zeg. Hoe kom je er op … Tip als je niet boos wilt worden niet lezen… :sick:


Ik kon het dus niet laten (tip 2: als je niet wilt dat mensen iets lezen, zeg dan niet dat ze het niet moeten lezen :mrgreen:) en inderdaad, wat een belachelijke opmerkingen. Ik vind ze superschattig. Ik zie me zelf al liggen met vier kleine Jarno’s :shifty: :mrgreen: .

Jammer dat ik in deze laptop geen geluidskaart heb zitten. Ik zal van de week op een andere comp nog eens kijken. Hij ziet er namelijk geweldig uit! :lol:

Geweldig wat een skeetjes.



gr marielle

ooo hijs leuk!!!



en wat schetig die 4

Ik kende hem al, volgens mij heeft ie eens een keer in het Speelhoekje gestaan, hij is zo leuk, dit filmpje!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Jullie hebben het over reakties? Die zie ik nergens staan hoor?

:mrgreen: geweldig! :mrgreen:

Het werkt echt aanstekelijk!



Kus Moon

Ik kende hem al maar hij blijft leuk.

ja hij bliijft leuk… en die reacties zijn echt hard zeg!!! wat een kleuters… :thumbdown:

heb geen reactie gezien, gelukkig geloof ik…



Wat een ontzettend leuk filmpje, ik zat echt mee te lachen hier achter mijn pc. De eerste keer dat het me leuk leek om een vierling te hebben, ha ha :mrgreen: .