even klagen hoor, update 19 nov, tips, ervaringen?

Xander heeft vorige week zijn 2e prikken gehad… en sindsdien is hij erg onrustig 's nachts… Komt ook nog eens bij dat snip, maar dan ook snip verkouden is.



Hij kwam al geregeld nog 2x per nacht, maar nu is het inmiddels 3x en vanaf een uurtje of 5 wil hij gewoon niet meer in zijn wiegje slapen.

Als ik hem dan naast mij in bed leg, slaapt hij gelijk in, hoest minder en slaapt ook gerust nog paar uurtjes door… Het is dat Merijn rond 7 uur op ons bed komt springen en die gaat hem dan kusjes geven, waardoor hij wakker wordt.



Ik vind de nachtvoedingen op zich niet erg, maar hij is zo onrustig tussendoor ook en ik lig wakker bij iedere kik…



deze mama is een beetje aan het eind gekomen nu… :cry: Dit gaat nu al een aantal nachten zo en ik zit vandaag echt met luciferstokjes tussen mijn ogen op werk… Het vervelendste van alles vind ik nog dat ik me zo slecht opmijn werk kan concentreren door de moeheid…



zo even lekker geklaagd…

Oh Jet.



Hier is het vanaf de 2e prikken ook bal. Eerst sliep Maud van 19 uur tot 3 a 4 uur en dan weer 7 uur. Dat is prima te doen. Maar nu komt ze ook 2x of 3x.



Nu geef ik ze iig als we naar bed gaan de borst, maar toch komt ze 2 of 3x.

Vannacht kwam ze om half 2 (ook erg onrustig) en toen was ze om half 5 wakker, ik heb ze toen een tut gegeven (x proberen) en ik heb ze om 7 uur wakker moeten maken, dus helemaal :thumbup:

Maar ik snap dat je er helemaal doorheen zit en zeker als je moet werken.

En als je man Xander een fles afgekolfde melk geeft zodat jij ook even bij kunt tanken.

:hug:

he lastig he als je zo moe bent. Er is idd weinig tegen te doen. een speen kun je proberen, maar verder is vaak het enige niet op de klok kijken, en je kindje dicht bij je leggen.

Jet, even een knuffel voor jou. :hug:

Helaas, geen tips, maar wel herkenning. Wessel heeft zijn prikjes nog niet gehad, maar komt ook zeer regelmatig. Vannacht was het weer om de twee uur en wat jij zegt, als hij dicht tegen me aan ligt slaapt hij wel lekker.

ja pffff het houdt maar niet op…

Xander komt hier dan om de 3uur 's nachts. Hij krijgt nog een keer om 23uur voor ik ga slapen. Dan komt hij stipt om 2uur, 5uur en toen moest ik hem om 7uur wakker maken want hij moest met papa mee naar opa en oma.



bleeehh ben ook nu zelf nog eens snipverkouden… ben dus lekker aangestoken door mijn 2 lieve zoontjes… :inlove:



maar ja, het is voor een goed doel. Ben alleen zelf nog nooit zo vaak ziek of niet lekker geweest als de afgelopen weken.

En dan liep ik een tijdje terug in een topic van Jassie nog te verkondigen dat ik niet extra ziek was tijdens de BV periode… nou nu wel :mrgreen:

hier was het om 19, 21, 23, 1, 3, 5, en 7 uur. Mannetje van de klok. :inlove: :mrgreen:

Hi, even een update.

het is hier eigenlijk alleen maar erger geworden…



Xander is in de avond eigenlijk lange tijd wakker. Zit te lachen gieren brullen, maar slapen ho maar…

Je zou dus denken dat hij dan ;s nachts wel moe is en lekker gaat slapen… maar nee dan is hij weer van de honger…



Hij kreeg gisteren bijv. zo rond 19.30 een voeding, toen nog een rond 22.00 uur. Daarna kwam hij om 1.30 uur, 4.15uur en om 6.15 uur weer.

Zo gaat het al een aantal avonden achter elkaar (lees ruim 2 weken nu)



Hij drinkt dan ook best flink, Hij drinkt dan 1 borst ongeveer een kwartier… mijn borsten zijn redelijk vol weer steeds. De productie wordt aardig omhoog geschroefd zo :mrgreen:



Op zich heb ik echt geen problemen met de nachtvoedingen… Vind het wel fijn zo lekker met zijn 2en in de stille nacht… maar deze frequentie hoeft van mij ook niet.

Overdag kan ik niet extra rusten want heb Merijn nog lopen. En ik werk maandag t/m woensdag hele dag… Ik merk aan mijn lichaam dat het weinig slapen me op gaat breken. Heb last van mijn rug, moeie ogen, ben al heel lang verkouden, gaat maar niet over etc etc…



Ik vind het zo raar dat ie ineens zo ontzettend veel wil drinken 's nachts, terwijl hij overdag ook nog steeds om de 2.5/3uur wil drinken.

Een speentje accepteert hij eigenlijk niet ;s nachts. Die spuugt hij gelijk weer uit. Het is ook geen troostborst ofzo, want hij drinkt wel echt lang.



Op borstvoedingforum lees ik veel over de 4 maanden dip.

Zijn er hier mama’s die dit ook hebben gehad? Hoe lang duurde dit?

Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden… merk gewoon dat het me nu echt gaat opbreken.



iemand tips?

Oh Jet even een :hug:



Volgens mij ga ik “lekker” met jouw ritme mee. Maud krijgt rond 22 uur flesje afgekolfde melk en is er dan ook weer rond 1 uur en dan wil je rond 4 uur weer, gelukkig accepteert ze soms de tut dan wel. Maar rond 6 uur is ze ook weer wakker en Kirsten rond 6.30/ 7 uur. Zo is het nu dan, kan mogen weer helemaal anders zijn. Trouwens Maud drinkt ook nog zeker om de 3 uur.

Ik hoef niet te werken, dus ik kan overdag nog eens op de bank hangen.

Maar ik snap heel goed dat het je opbreekt, want als ik mezelf af en toe in de spiegel zie :shock:

Sorry geen tips, maar ik lees wel mee.

Ik heb zelfs van het weekend foundation gekocht… Ik gebruik eigenlijk altijd alleen maar mascara… maar ik dacht, ik moet er iets aan doen… als ik bezoek krijg op kantoor dan schaam ik me diep…

dus hier een laagje met wat blush op mijn gezicht :mrgreen:

idd wat blush doet wonderen :wink: