Even kennis maken!

Hallo iedereen!

Wat leuk dat iedereen zich hier individueel kan voorstellen! Leuke en enthousiaste mensen ook!

Mijn naam is Nathalie en ik ben 21 jaar. Ik kom uit Den Haag, maar woon sinds ruim een jaar in Manchester, samen met mijn Schotse verloofde. Wij verwachten ons eerste kindje rond de 11e van juli en zijn inmiddels als aardig aan het idee gewend.

Nu ik zwanger ben mis ik mijn familie meer dan ooit, en ik baal er van dat ik hier in Manchester geen vrienden heb met kinderen of een zwangere buik. Gelukkig vult het internet die leegte een piepklein beetje op. Het is toch fijn om ervaringen te kunnen uitwisselen met anderen, die dezelfde leuke of vervelende ervaringen mee maken!

Ik hoop veel met jullie te mogen delen de komenden maanden, en als je ook in Engeland zit en behoefte hebt aan koffie (of beter nog een sapje), dan moet je het me even laten weten!

Welkom Nathalie!

veel plezier op het forum en

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom!!

welkom en veel plezier.

Welkom en gefeli met je zwangerschap :dance:

Welkom Nathalie, en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik begrijp heel erg goed hoe jij je voelt, hoewel ik zelf nog niet zwanger ben. Ik ben bijna een jaar geleden naar Amerika verhuisd. Ik heb wel mijn schoonfamilie, maar dat is toch anders dan je eigen familie. :wink:

:dance: welkom :dance:

&

:dance: :: Gefeliciteerd met je zwangerschap :: :dance:

Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom!

welkom en veel plezier :smiley:

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk van harte welkom op dit leuke forum en heel veel kletsplezier hier!

Welkom …

En moeilijk hoor dat je nu ver van je familie woont.

Maar hopelijk kan je hier lekker beppen over je vorderingen van je zwangerschap :wink:

Groetjes van Marleen

hee wat leuk

nog een jong iemand die zwanger is. ik ben zelf namelijk 23 jaar en net 6 weken zwanger. dus ik hoop dat alles goed gaat.

maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt.

ik hoop dat je hier leuke mensen mag ontmoeten. en dat je lekker mag kletsen met iedereen

gr karen

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap :smiley:

Enne… mooie naam :wink: :mrgreen:

welkom

Welkom hier en veel plezier!

Welkom hier! En gefeliciteerd! :-*

Ik geloof dat er wel meer meiden hier op het forum zitten die uit Engeland komen! (Nefarious bijv!)