even juichen en jubelen

weet niet zo goed waar k deze neer kan zetten ,



maar ben blij!!

ik heb jarenlang gelijnt om 30kg af te vallen.

tydens deze zwangerschap heeeeel goed opgelet wat ik at en maar 9kg aangekomen.



en nu…



nu pas ik weer in mn oude broeken van voor de zwangerschap en weeg minder dan toen ik zwanger werd!!!



en hopelijk zit in in mrt onder de 100kg.

voor t eerst sinds 5 jaar!!!





:oops: :smiley:

terecht hoor, dat jij ff mag juichen en jubelen…



groot :clap: :clap: :clap: voor je…



ik wens je nog heel veel doorzettingsvermogen, maar aan jouw enthousiasme te merken zal dat geen probleem zijn…

:thumbup:



liefs

Gerda

daar mag je oprecht trots op zijn dus juich maar raak! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

toppie :thumbup: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:

goed hoor! :thumbup: :clap: :clap: :clap:

Wat goed zeg!!! :thumbup:

he dat is netjes :thumbup:

:clap: voor jou! Knap hoor! Ik heb er echt respect voor als iemand dat kan, dan heb je echt zelfdiscipline! (En ik ben gezegend met een normaal maatje ik zou het echt niet kunnen).

  • glundert helemaal *



    ik heb vorig jaar speciaal om te lijnen mn auto verkocht waardoor ik met donny alles te voet deed.

    heb letterlijk tot mn laatste zwangerschapsdag de hele stad doorgelopen.



    elke dag donny naar school en terug etc,



    en 3x per dag eten ookal heb k geen zin.

    dat voorkomt eetbuien en je verbranding blijft op gang.



    na 8uur savonds niets meer eten.

    en op di en do eten we soep.

    zelfgemaakte zodat er zeker geen dingen in zitten die voor extra kilos zorgen :slight_smile:



    ik heb ruim 130kg gewogen bijna 4 jr terug.

    en 2 weken terug woog ik er 108

    ( ik woog 107,8kg toen ik zwanger werd van jayden)

wauw joh wat enrom goed he , zo heb ik op bijna dezelfde manier als jou voor een jaar of wat terug ook 14 kilo gewicht verloren… toppie hoor ,



gefeliciteerd geniet er lekker van.



:dance: :thumbup:

Hey geweldig! :dance: :dance: :dance: :clap:

Lekker gevoel he, als je controle neemt over eten in plaats van eten over jou! Echt geweldig.

:-*

in één woord GEWELDIG.



je mag echt trots zijn. vind het zelf al moeilijk om een paar kilo kwijt te raken. Applaus hoor.



gr. Lolifant :thumbup:

Super super super ! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Ik weet hoe het is, zelf heb ik ooit … slik :roll: 135 kg gewogen.

En nu weeg ik 95 :mrgreen:



Eerst 35 kg minder, toen trouwen, weer zwanger, weer 20 kg aangekomen :wall: , maar nu mooi wel 95 en ben er nog niet !



Veel succes, knap dat je je auto kan inleveren en veel te voet ging doen. Ik ben daar een beetje te lui voor :shifty: , alhoewel ik toch regelmatig fiets, heel veel ook beweeg (vanwege mijn werk) en met de kinderen ook vaak bezig ben. Maar ik mis hier de auto die mijn man gebruikt wel, soms is het wel gemakkelijk, zeker met een kleine van bijna 11 maanden !

Superrrr Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance:

Goed hoor!

:clap: :thumbup:

Respect :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: