Even gezellig voorstellen

Dag allen :smiley:

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Melisa Alfonso en ben sinds 4 januari getrouwd met de liefste man van de wereld:)

Wij zijn getrouwd op Cuba en het was een prachtige dag. Een vriendin van mij kon niet ophouden met het promoten van het kindje op komst formum dus ik werd natuurlijk nieuwschierig. Ik en mijn man zouden graag proberen een kindje te krijgen over een jaar. Mijn man is nu pas net in Nedereland dus wij willen nog even rustig ons leven opbouwen. Eigenlijk zijn we er beiden nu al klaar voor. Elke keer als wij een kleine opdonder zin worden we helemaal blij en onrustig. Ik vind het ook zo leuk dat hij net zo enthousiast is als ik. We hopen natuurlijk dat het zo mag zijn dat ik over een jaar zwanger ben. Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen op het forum en zal er zelf ook wel een aantal hebben zeker als ik zwanger ben. Ik ben namelijk een ontzettende schijtluis en als ik over een kwaaltje lees heb ik het een minuut later zelf ook hahaha. Ik zal proberen jullie niet gek te maken met mijn vragen over alles en nog wat als ik zwanger ben.

Groetjes Melisa

hoi welkom en veel plezier hier

Hola chica…

Dus jij bent met een cubaan getrouwd?

Issie wel goed genoeg voor je?

En aan de kiddies over een jaar??

Wat een giller…misschien samen met je vriendin dus?

Veel plezier bij dit verslavende forum…

:-*

Pas maar op…KoK is verslavend!!!

Enuh getrouwd met de liefste man van de wereld :eh: die is al met mij getrouwd :lol: o,nee jij hebt de Cubaanse uitvoering lees ik :wink:

Veel plezier hier op KOK en ons krijg je niet gek

we zijn het al dus vraag jij maar raak!

X Sas

Hee Melis, van harte welkom hier! KOK is we errug verslavend!

Leuk leuk leuk dat jullie er over een jaar voor willen gaan!

Ik houd je in de gaten! :-*

welkom en veel plezier gewenst!

:: welkom ::

Melisa, van harte welkom hier!

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Welkom hier!!

:: welkom ::

Welkom en veel KOK plezier