ik weet niet zo goed wanneer wij nou moeten klussen :lol:
op 13 december had ik een heel klein beetje bloed/bruinverlies en dat heb ik dan een paar dagen rond de 18e komt het pas echt op gang.
mijn cyclus duurt ongeveer 31 dagen.
kan iemand mij helpen???
Je moet rekenen vanaf de eerste dag met bloedverlies, bruin telt niet mee! dus vanaf de 18e, dan is het (afhankelijk van je cyclus waar ik natuurlijk niks van weet) meestal handig tien dagen later te starten met klussen en dat een dag of tien aanhouden :mrgreen: . dan zit je wel safe gok ik…
Succes zo rond kerst! :mrgreen:
groetjes
http://www.predictor.nl/content.asp?page=641
op deze site kan je het ingeven en dan kan je da zo uitrekenen wanneer je meerst vruchtbare dag is. En best kan je ook 4 en 2 dagen voor je meest vruchtbare dag wat klussen.
meiden bedankt !!
maar toch nog weer een vraagje over het bruin/bloedverlies…
als ik me afveeg is het wel helder rood bloed de 1e dagen… maar dat telt dan niet mee?.. het is alleen heel weinig…
ik heb ook last van bloed/bruin voordat ik echt ongesteld word. Dit houdt ergens tussen 3 a 7 dagen aan en dan pas krijg ik erge buikpijn,rugpijn en bloedverlies. Dit reken ik als de eerste dag van de nieuwe cyclus
dus de dag dat je echt ongesteld word neem jij als 1e dag???
die dagen ervoor tel je niet mee??
groetjes Miek
@miek78 wrote:
dus de dag dat je echt ongesteld word neem jij als 1e dag???
die dagen ervoor tel je niet mee??
groetjes Miek
ja,
alle dagen ervoor horen bij de oude cyclus.
nou we zijn deze maand met een ovulatietest aan de gang gegaan en mijn vruchtbaarste dag was vandaag dus we hebben al geklust!!!
nu maar hopen dat het raak is…