Even een vraagje ...

Ik ben zo slecht in berekenen en zo. Hierbij effe jullie hulp gevraagd.

We zijn van plan om te gaan voor een tweede kindje.



Ik ben ongesteld geworden op 21 november.

  • Wanneer ben ik nu het vruchtbaarst?
  • En indien het meteen raak is, wanneer zou dan ongeveer de uitgerekende datum zijn (of kun je dat nog niet echt weten?)



    Als het meteen raak zou zijn dan vraag ik me gewoon af of eht begin septmeber of eind september zou zijn. Lucas is van begin september.

    Is eigenlijk gelijk hoor wanneer het is, maar is beetje nieuwsgieirgheid van mijn kant.

    Kan natuurlijk ook dat eht neit de eerst ekeer raak is, dus ja, dan zit ik me dingen af te vragen voor niks. :mrgreen:

    Maar bij Lucas was het meteen prijs, dus ik hou er rekening mee. :mrgreen:



    Bedankt alvast.

Het ligt er aan hoelang je cyclus is. Zonder je cyclus kan je geen berekening maken, zowel niet voor de vruchtbare dagen als voor een eventuele datum voor bevalling.

Ohw … zie je wel hoe snugger ik ben. :wall: :mrgreen:

Heb een normale cyclus (da’s dan 28 dagen zeker?) Is altijd regelmatig ook, ge kunt er bijna je klok op juist zetten. :mrgreen:

Bij een cyclus van 28 dagen ben je 10 dagen na de eerste ongesteldheidsdag tot ongeveer dag 20 vruchtbaar, dus vanaf 1 december tot ongeveer 10 december…je eisprong zal ongeveer 14 dagen na je eerste ongi zijn dus dan ben je extra vruchtbaar :slight_smile: dus zo rond 4,5 december :wink: , ik denk dat als je vanaf 1 december om de dag klust en dat iig volhoud tot 9 december je goed kans maakt…



Je Nod zal dan op 19 december zijn.



Ennuh dan ben je uitgerekend op 27 augustus.



Liefs Marieke

Zow Marieke, jij kent er wat van. :mrgreen:

Thanks meid om alles uit te rekenen. :wink:

Ik krijg gelijk al zin om te gaan klussen. :mrgreen:

Als je een banner aanmaakt kan je zien wanneer je vruchtbare dagen zijn, dan hoef je niet te rekenen, zie je het in een oogopslag :mrgreen:

:oops: :oops: :oops: :mrgreen:

Ik vind dit wel makkelijk…



http://www.predictor.nl/content.asp?page=641