Ik zit even te denken wat nu wijsheid is.
A.s Zaterdag gaan we naar K3 en zijn dan max. 4 uurtjes weg. Indy gaat dan naar mn schoonmoeder toe. Ze drinkt 's ochtends meestal om de 2 uur dus ze zal rond half 12/12 uur weer komen als ik haar om half 10 nog wat geef.
Maar ik kolf heel weinig per keer (ong. 40-60cc) dus ik kan bij de 1e voeding kolven en bij de voeding van half 10 nog ff maar dan red ik het niet om een flesje vol te krijgen voor haar. (ze drinkt als ze een flesje krijgt zo 200 cc op)
Ik kan nu vrijdag wel al beginnen met kolven na de voedingen en dan tot zaterdag half 10 maar ik mag dan de voedingen zeker niet bij elkaar in 1 fles gooien dan toch?? en tegelijk warm maken :think:
Weet echt ff niet hoe ik het, het beste even kan aanpakken dat ze dan genoeg voeding krijgt bij mn schoonmoeder. 2 Weken geleden had ze ook een flesje gehad waar ik gewoon bij was en toen had ze 170cc in een flesje en toen wou ze een uur later weer drinken. Dus moet nu echt meer kolven om haar tevreden te houden tot ik weer terug ben. (het is de eerste keer dat ik Indy even bij iemand achterlaat en dat ze voeding moet tussendoor, vind het best spannend eigenlijk :shifty: )
Hoi,
Je kunt gekolfde voedingen wel bij elkaar doen.
Je zou ook eerder kunnen beginnen met kolven, morgen al, en het invriezen. Zodat je een grotere voorraad hebt om mee te nemen. Vooral voor jezelf fijn, het idee dat er genoeg is voor je kleintje.
Vlak voor je vertrekt kun je dan nog fijn zelf even voeden, en bij thuiskomst leg je haar weer aan. Tussendoor kan ze evt. een flesje krijgen.
Wat Lev vaak deed was gewoon wachten op mij. Alsof hij het wist.
Veel plezier in elk geval met je oudste!!
ik zou 3 dagen van tevoren beginnen met kolven (kun je idd bij elkaar in doen) en dan een pakje KV achter de hand houden voor de zekerheid. Zodat ALS ze honger heeft, dan kan ze eerst de gekolfde BV, als dat op is dan evt de KV.
Oh super! bedankt.
Dan kan ik het gewoon bij elkaar in gooien zaterdag dat scheelt een hoop! (ook weer wat geleerd :mrgreen: ) Dan begin ik vandaag al te kolven dat ik een vooraadje heb en dan kan ik zaterdag zo alles uit de vriezer halen :thumbup:
:-*
hoe ging het?
Het is gelukt :thumbup: ben 3 dagen van te voren begonnen met kolven en had in totaal 300cc. Uiteindelijk heeft ze maar 200 cc gedronken tussendoor dus had gelukkig genoeg mee gegeven. Verder heeft ze het harstikke goed gedaan en is erg lief geweest :inlove:
top gedaan zeg!! :inlove: