ik ben vandaag twee dagen over tijd… ik had een aantal symptomen… vanmorgen een testje gedaan… er kwam een heel licht streepje… gewoon wit… dus niet roze!! tot twee keer toe…
Net een clear blue test gedaan en die was negatief… Nu had ik net bij het afvegen een beetje bruin/rood slijm…
Zou ik ongesteld worden of kan het wat anders zijn???
was het binnen de tijd? als het teststreepje roze is dan moet het andere streepje ook wel roze zijn…
als je nog niet ongi bent zou ik over paar dagen nog een keer testen, dan zou hij duidelijker moeten zijn!!!
heb je nu wel positief getest omdat je zwangerschapsbanner hebt?
ja er kwam binnen de tijd een streepje… het testvenster was grauw en het streepje echt wit… in de gebruiksaanwijzing staat dat de kleurintensiteit kan verschillen, maar dat het niet uitmaakt, ook bij een lichte streep mag je van een zwangerschap uitgaan…
maar het was tot 2 keer toe binnen de tijd… een huismerk test van DA…
Enne mijn banner was na aanleiding van de testen van vanmorgen…
ik zal hem even weghalen…
ja er kwam binnen de tijd een streepje.. het testvenster was grauw en het streepje echt wit.. in de gebruiksaanwijzing staat dat de kleurintensiteit kan verschillen, maar dat het niet uitmaakt, ook bij een lichte streep mag je van een zwangerschap uitgaan..volgensmij kan je je banner gewoon laten staan!
een streepje is een streepje en misschien heb je nog niet zoveel hcg dat het nog niet helemaal duidelijk is...
gefeliciteerd!!!!!
ja men zegt een streepje is een streepje
voor je eigen gemoedsrust zou ik over een paar dagen nog een keer testen!! Over 2 a 3 dagen moet het streepje al een stuk duidelijker zijn!!!
en beetje bloedverlies kan best hoor ook als je zwanger zou zijn
spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoi,
hoop dat het bloeden niet is doorgzet voor je, want dan geldt een streep is een streep: ik heb op drie testen (eerst twee etos en toen 1 CB) steeds vage streepjes / plusje gehad, maar was toch echt zwanger.
succes!
Streepje = Streepje!
Dat 1 test idd niet deed, kan komen door hoeveelheid hcg verschild per test! Ik zal voor je duimen maar heb goede hoop voor je
Bedankt allemaal voor jullie reacties…
Volgens mij zet het bloeden door… blijf steeds een klein beetje verliezen… Volgens mij wordt ik echt ongesteld…
Ik wou dat ik de testen kon laten zien… echt heeeele vage streepjes. ik dacht meteen aan alle anderen die me voor waren gegaan, en zeiden een streep is een streep… ik zat al bijna bij de verloskundige (bij wijze van) Ik heb mijn lesje wel geleerd in ieder geval…
ik hoop het niet meid dat het doorzet
maar ik was ook al wat voorzichtig voor je want ik heb hetzelfde ook gehad met sommige testen…en je ziet het nog steeds niet zwanger
hoop voor jou toch positiever nieuws en dat het bloeden stopt!!
mmmm maar ik verlies nu al vanaf 18.00 uur steeds een beetje… dat kan toch zowieso al niet goed zijn…
Wat heb jij dan precies gehad?? ook van die vage streepjes.???