Even een PLUIM voor alle bv-mama's hier...

Ik kom zojuist van een voorlichtingsavond over borstvoeding en guess what?



Niks nieuws geleerd/gehoord daar
:mrgreen: …



Doordat ik op dit deel van het forum al een tijdje meelees was ik overal al van op de hoogte, en was de 2,5 uur durende voorlichting allemaal oud nieuws!



:clap: Jullie zijn toppers (maar dat wist ik al eerder) en mogen best een beetje trots zijn op jullie (waarschijnlijk onbewuste) hulp en voorlichting.

Dit is voor mij reden temeer om hier straksjes ook mijn vragen te droppen!



:-*

:angel:













:-*

Ja, het is een goed plekje hier, dat bv-gedeelte.

Ik zal er over 8 maanden ook wel weer veel komen, maar hopelijk met iets minder problemen dan vorige keer. (maar toch 7 maanden bv gegeven en Dionne zelf aan de borst gekregen na fulltime kolven.) Ook mede door hier zoveel gelezen te hebben.

:inlove: Hellen GEFELICITEERD!!!

:dance:

Ben je nou op de 2e verjaardag van je meisje uitgerend??

Komt dichtbij of niet?! :mrgreen:

@renzosmam wrote:

:inlove: Hellen GEFELICITEERD!!!

:dance:

Ben je nou op de 2e verjaardag van je meisje uitgerend??

Komt dichtbij of niet?! :mrgreen:


5 dagen verschil!!! :mrgreen:

Maar ja, Dionne was ook 12 dagen te laat.

Hi hi, je was toch niet toevallig op dezelfde bijeenkomst van de VBN waar ik maandagavond was? Ook niks nieuws gehoord… Zou wel toevalig zijn op dezelfde avond :smiley: .



Volgende week het praktijkverhaal, dat moet wat nieuws opleveren, want daar heb ik nog geen ervaring mee. Theorie is altijd al mijn sterke kant geweest, haha!

@lena3 wrote:

Hi hi, je was toch niet toevallig op dezelfde bijeenkomst van de VBN waar ik maandagavond was? Ook niks nieuws gehoord… Zou wel toevalig zijn op dezelfde avond :smiley: .



Volgende week het praktijkverhaal, dat moet wat nieuws opleveren, want daar heb ik nog geen ervaring mee. Theorie is altijd al mijn sterke kant geweest, haha!




Hihi… nee ik was op een avond van Evean… de tweede bijeenkomst is mét baby’s, 4-6 weken na de bevalling! Ben heel benieuwd wat er dán komt :think:

Hihi, leuk :mrgreen:



Ja, we doen het goed hier, met z’n allen! :dance: