Even een oppepper nodig...

Pppffft…ik heb even een oppepper nodig hoor. Het is dat ik niet ongesteld word maar anders zou ik er geen idee van hebben gehad dat ik zwanger ben.



Ik voel helemaal NIKS. :? Ik ben wel erg moe maarja…dat was ik voor de zwangerschap ook al dus weet niet of het daar van is. Bij Max was ik vanaf het begin al misselijk etc etc maar nu… :frowning: Niet dat ik nu ontzettend :sick: wil zijn maar iets voelen is ook wel prettig.



Ik word hier zo onzeker van…

Meid,



Jij bent gewoon zwanger!!!

Voorlopig zal je wel onzeker blijven, zeker tot de 12 weken! Maar je blijft onzeker :wink: .

Het gaat echt goed komen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Liefs,

Moon

Ik kreeg deze keer pas met 6-7 weken kwaaltjes en het was bij iedere zwangerschap weer anders. Ik heb bijv. bij de vierde totaal geen pijnlijke borsten gehad, echt helemaal niets, en nu voel ik ze iedere dag. Ben bij deze zwangerschap ook nog steeds misselijk, terwijl ik dat bij de eerste maar twee weekjes was.



Dus het zegt allemaal niet zoveel. Alleen die onzekerheid herken ik ten volle :mrgreen: en volgens mij heeft iedere zwangere daar last van tot die bevestiging per echo komt :inlove:

:hug:

Eigenlijk is de situatie waarin jij je bevindt natuurlijk heerlijk. Zwanger, en geen kwaaltjes. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er flink onzeker van wordt.



Eummmmm hoe gaan we je nou oppeppen? :eh:



Nou gewoon, door te zeggen dat je lekker moet gaan genieten. 9 maanden zijn zo voorbij, en het is zonde om ze piekerend door te brengen.

Dus hup! Koop een leuk baby-tijdschrift en ga je lekker zitten verheugen op de komst van een brusje voor je 2 ventjes :mrgreen:



Natuurlijk heb je geen garantie dat het allemaal goed blijft gaan, maar die heb je nooit.



:-*

O kan me voorstellen dat t zo anders voelt dan maarja het kan inderdaad enorm wisselen. Je bent gewoon lekker zwanger. Je moet maar denken je voelt geen kwaaltjes maar dus ook geen buikpijn oid wat kan duiden erop dat t mis is dus niks om onzeker over te zijn op dit moment!

meid ik heb helemaal nergens last van gehad tot nu dan, nu krijg ik laast van bandend maagzuur.

Het is wel fijn om nergens last van te hebben, maar je hebt inderdaad de eerste weken dan niet het gevoel dat je wanger bent.

Nog even afwachten.



Jekka

Ik snap je wel… Maar jij bent gewoon zwanger hoor :hug:

Ik kreeg pas met 8 weken kwaaltjes en dat was echt niet leuk. Constant misselijk en spugen en dat is nog steeds niet weg. Nu ook nog BI erbij dus tot nu to vind ik deze zwangerschap helemaal niet leuk!

(wil trouwens niemand voor het hoofd stoten met de laatste opmerking :-* )

Meid, wees maar gewoon blij dat je een positieve test in handen hebt gehad.

Dat zouden heel veel mensen heel graag willen…

Claudje, ik voel me ook nog prima hoor, ook alleen maar moe.

Herkenbaar dus

Hey Lieverd…



Tjek je mail efkes. :mrgreen:



k snnap je gevoel wel hoor. tuurlijk weet je best dat dit juist ideaal is. Maar voor je gevoel is de bevestiging en de herinnering ana je toestand ook wel prettig en neem je het liefts de kleine kwaaltjes erbij voor lief .



Hopelijk zegt je gevoel of ingeving niet iets en betekend het gewoon dat je een onbezorgde zwangerschap mag genieten…



Liefs mij :-*

Bedankt meiden :-



Is ook wel zo, die onzekerheid blijft zowieso todat ik een goede echo heb gehad en daarna zijn er wel weer andere dingen waar ik onzeker over ben. :mrgreen:



Raar eigenlijk hoe iedere zwangerschap weer anders is.



Mar10e, heb je helemaal gelijk in hoor, het gaat al snel genoeg!!



TaMa :hug: poe meid…je hebt het niet echt makkelijk… :hug:



Jaqueline, natuurlijk ben ik superblij dat ik een positieve test in mijn handen heb gehad :eh: :roll: dat is ook helemaal niet waar het over gaat. Ondanks dat mag ik me toch ook wel eens onzeker voelen? :hug:



Bianca, :-
heb je terug gemaild.

Wacht maar…over een week of 2 denk je…owwwwwwwwwwww jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa IK BEN ZWANGER!!! 8)

Die kwaaltjes komen pas met een week of 6-7…je weet het gewoon al best snel…wat dat betreft is vroeg testen soms ‘‘stom’’…ik wist het bij CEliza ook met 4 weken al… :roll: …duurt het dan lang zeg voor het écht écht doordringt met de kwaaltjes en alles erbij!

Maaruh…komt goed…of het is gewoon een meisje en is het daarom helemaal anders :inlove:

@Claudje wrote:

Jaqueline, natuurlijk ben ik superblij dat ik een positieve test in mijn handen heb gehad :eh: :roll: dat is ook helemaal niet waar het over gaat. Ondanks dat mag ik me toch ook wel eens onzeker voelen? :hug:




Zeker mag je je onzeker voelen joh. Dat bedoelde ik ook zeker niet hoor. Ik heb er alleen soms moeite mee verhalen te lezen van mensen die hartstikke zwanger zijn (van de 1e, 2e of 10e) en dan niet alleen maar pure blijdschap en dankbaarheid tonen. Heeft helemaal met mijzelf te maken.

Vergeet maar dat ik het überhaupt gezegd hebt.



Van harte met je zwangerschap meid!

@Jacqueline wrote:

Meid, wees maar gewoon blij dat je een positieve test in handen hebt gehad.

Dat zouden heel veel mensen heel graag willen…




Beetje moeilijke uitspraak om te lezen vindt ik… beetje onterecht om te typen naar mijn mening. Maar ik snap hem wel. En ik ken Claudje en ook zei zal het snappen.



Máár aub laat ieder zijn eigen gevoel bij zich hebben en mogen ervaren.

Kijk tuurlijk is ze blij met de test… maar ow verdomd hoe onzeker en angstig ze mág en kán zijn over haar zwangerschap.



Mijn gevoel geeft me in dat jij het als “zeuren” vindt overkomen op jou…



Toch is het denk ik niet vanuit dat gevoel geschreven maar meer uit ongerustheid… en uit ongewisse over hoe het haar kindje afgaat daar binnen… ( moedergevoelens? )



Nu ja ik wou dit toch even van het hart hebben.



Want zoals ik zei ik begrijp je reactie, maar persoonlijk vindt hem hier verkeerd overkomen. ( beetje steek onder de water ) Omdat het iemand anders niet lukt een positieve test te krijgen … zou Claudje niet mogen "klagen " over haar gevoelens ? Zo werkt het helaas niet.



liefs bianca.

Ik lees net je reactie terug jaqueline ( ik was aan het typen toen jij die plaatste nl )



Ik bedoel het niet als aanval en na je laatste reactie ook meer begrip van jou af :thumbup: :-*

@Jacqueline wrote:

@Claudje wrote:
Jaqueline, natuurlijk ben ik superblij dat ik een positieve test in mijn handen heb gehad :eh: :roll: dat is ook helemaal niet waar het over gaat. Ondanks dat mag ik me toch ook wel eens onzeker voelen? :hug:




Zeker mag je je onzeker voelen joh. Dat bedoelde ik ook zeker niet hoor. Ik heb er alleen soms moeite mee verhalen te lezen van mensen die hartstikke zwanger zijn (van de 1e, 2e of 10e) en dan niet alleen maar pure blijdschap en dankbaarheid tonen. Heeft helemaal met mijzelf te maken.

Vergeet maar dat ik het überhaupt gezegd hebt.



Van harte met je zwangerschap meid!




:hug:

Ik snap aan de ene kant wel je gevoel denk ik…

Maar ik wil je heel graag 1 ding zeggen…en ik hoop dat je dat goed oppakt want ik bedoel het niet lelijk en niet als aanval…

Maar pas op met dit gevoel…ik ben er een vriendin aan kwijt geraakt in mijn 2e zwangerschap en heb me zéér ongemakkleijk gevoeld door haar ‘‘gedrag’’…

Ze zei het niet hardop maar je kon bij alles wat ik zei haar reactie voelen…

Als ik zei ik ben misselijk bah!

Zag je haar denken zeikwijf ik wou dat ik misselijk was…

Moeilijk was dat want daardoor probeerde ik geforceerd blij te doen bij haar en dat heeft de vriendschap en mij en mijn gevoel/emotie in mijn zwangerschap geen goed gedaan…



Ik hoop dat je je bewust blijft van je gevoel…lijkt mij zeer moeilijk als je ook graag een positieve test zou willen en idd dit soort stukjes leest…maar ieder heeft ‘zijn ding’ vergeet dat nooit!

Hele dikke :hug: voor jou…volgens mij kan je die goed gebruiken!

:-*

@Jacqueline wrote:

@Claudje wrote:
Jaqueline, natuurlijk ben ik superblij dat ik een positieve test in mijn handen heb gehad :eh: :roll: dat is ook helemaal niet waar het over gaat. Ondanks dat mag ik me toch ook wel eens onzeker voelen? :hug:




Zeker mag je je onzeker voelen joh. Dat bedoelde ik ook zeker niet hoor. Ik heb er alleen soms moeite mee verhalen te lezen van mensen die hartstikke zwanger zijn (van de 1e, 2e of 10e) en dan niet alleen maar pure blijdschap en dankbaarheid tonen. Heeft helemaal met mijzelf te maken.

Vergeet maar dat ik het überhaupt gezegd hebt.



Van harte met je zwangerschap meid!




Ik snap ook heel goed dat je die gevoelens hebt, vandaar ook mijn :hug: op het laatste. Maar dat ik onzeker ben heeft gewoon niets te maken met pure blijdschap en dankbaarheid. Want dat ik blij ben mag duidelijk zijn…Ik kan alleen maar :pray: dat jij en vele anderen hier op het forum ook heel snel een positieve test in handen hebben… :hug: :-*



Bianca, wat omschrijf jij de dingen toch altijd goed. :thumbup:



Sas, wat vervelend van je vriendin. :thumbdown: Soms hoeven mensen inderdaad niets te zeggen maar merk je aan andere dingen genoeg. Enne…wie weet inderdaad volgende week misselijk met alles erop en eraan… :wink:
Enne...wie weet inderdaad volgende week misselijk met alles erop en eraan...


Ja Claudje kunnen we dat gemopper aanhoren .. hihi nee blijf maar dan lekker vermelden dat je je goed voelt hoor.
:thumbup: Hoort er bij hé ?

Dank je overigens. :-*

@Claudje wrote:

Bianca, wat omschrijf jij de dingen toch altijd goed. :thumbup:



Sas, wat vervelend van je vriendin. :thumbdown: Soms hoeven mensen inderdaad niets te zeggen maar merk je aan andere dingen genoeg. Enne…wie weet inderdaad volgende week misselijk met alles erop en eraan… :wink:




Nee, ik vind het dus niet zo goed omschreven. Ik vind het nl vervelend dat er dingen ingevuld worden. Dus laat ik zeggen: Ik vind absoluut niet dat je zeurt hoor Claudje! En zo bedoelde ik het ook absoluut niet! Je had het zelf al goed uitgelegd.



Het verhaal van Renzosmam spreekt mij dan weer heel erg aan. Heel vervelend dat je een vriendin kwijt geraakt bent door zoiets.



Ik sta heel erg bekend als altijd blij voor iedereen als ze zwanger zijn en ben ook heel geïnteresseerd altijd en leef heel erg mee. Maar nu vandaag even niet. Sorry daarvoor.

Ik vul het niet in Jaqueline, ik geef heel duidelijke bij elke zin in dat het mijn gevoel is mijn mening en mijn idee dat…



Maar je hoeft het niet correct te vinden ook hoor meis.



Ik zeg niet dat je zeurt ik zeg dat Ik vul niks voor je in… zeker niet !!! Ik geef alleen weer wat mijn gevoel me ingeeft…net als jij dus. :wink:



Mijn gevoel geeft me in dat jij het als "zeuren" vindt overkomen op jou..


we hoeven ons beiden niet te verdedigen. Ik hoop wel dat je iets of ergensbegrijpt wat ik bedoel ( en zoas renzosmam schrijft zegt )

Nogmaals jou gevoel herken ik wel en snap ik 1000%..