Venz :roll:
Wij kopen nu altijd tijgervlokken melk vanille met funnies erin.
Maar in dit pak ben ik 1 hele funnie tegengekomen :snooty: dat kan niet zeg :mrgreen:
ik heb er laatst ook al omgezocht moet ik eerlijk zeggen…
mijn ouders hadden zo’n pak met funnies gekocht ik een broodje smeren en totaal geen funnie te bekennen ik dat hele pak schudden en door het gaatje spieken…
bleek dat de funnies niet door het gaatje konden… dus ik het gat groter maken natuurlijk… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik bedoel met funnies dan wil ik ook funnies op brood :lol: :lol: :lol:
maar 1 funnie??? Gelukkig was die wel heel :mrgreen:
Ja :mrgreen:
Het pak is bijna leeg en echt geen funnie meer te bekennen :snooty:
Is echt niet leuk hoor :mrgreen: staat je kind naast je te wachten om te tellen hoeveel funnies eruit komen,maar er komen geen :lol: :lol: :lol:
hahahaha en dan ga je echt mailen?
Ja waarom niet? :think:
Er horen funnies in te zitten en die zitten er niet in,koop juist die vlokken voor Justin omdat er funnies inzitten.
Anders kan ik net zo goed goedkopere kopen :snooty:
Ja inderdaad, wij kopen ook die vens voor de funnies :mrgreen:
En dan een wedstrijdje doen wie de meeste funnies op zijn brood heeft 8)
Tuurlijk mailen! Kunnen ze niet maken hoor :naughty:
Wij eten ze hier ook, en uiteraard ook voor de funny’s :mrgreen:
Mijn kinderen hebben geluk, want ik stop de funny’s altijd terug, of deel ze uit
Maar, hier geen klachten over de hoeveelheid funny’s trouwens :thumbup:
Normaal zitten er ook erg veel funnies in :mrgreen:
Met het gevaar om nu erg dom gevonden te worden, mijn vraag;
Wat zijn in hemelsnaam Funnies??? :think:
Overheerlijke (?) mini chocolaatjes in een bepaalde vorm…Ze zwerven dus in de pakken met funnies van de Venz… Maar dan moeten ze er wel inzitten.
@prinsjeJason wrote:
Ja waarom niet? :think:
Er horen funnies in te zitten en die zitten er niet in,koop juist die vlokken voor Justin omdat er funnies inzitten.
Anders kan ik net zo goed goedkopere kopen :snooty:
Ik zou ze hier ook niet om mailen, maar goed het is je eigen keuze om dat wel te doen

Ben benieuwd of ze nu nog wel wat kunnen doen, want jullie hebben wel alles al op, dus zij kunnen nu niet meer controleren of het echt zo is/was.
En volgens mij staat er op de verpakking ook iets over op, dat zij daar niets aan kunnen doen.
Zoiets kunnen ze sowieso niet controleren want je kan de funnies er ook uithalen :roll:
En ik ben er niet kwaad over of zo :snooty:
Ik meld het alleen even zodat ze het in de gaten kunnen houden!!!
Mijn zus heeft dit ook al een keer gehad in de hagelslag.
Zij kreeg zomaar een nieuwe toegestuurd.
Dat hoeft voor mij niet eens.
En dat ik schreef dan kan ik net zo goed goedkopere kopen was maar een grapje :mrgreen:
Ik koop nooit goedkope vlokken of hagelslag,ik vind die niet lekker :oops:
@prinsjeJason wrote:
Dat hoeft voor mij niet eens.
Heel erg, maar daar zou ik het dus wel voor doen :lol: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Ja gewoon mailen hoor…
Ik heb ooit eens een dubbelpak danoontjes gekocht, zat er 1 leeg 6-pack in… De ‘dekseltjes’ zaten er wel op maar er zat geen yoghurt in.
Ik heb toen ook gemaild en kreeg een vvv bon t.w.v. 5 euro van ze… :thumbup:
En ik heb ook eens 6 flessen cola gekregen, omdat ik geklaagd had over de doppen op de flessen. 8)
ja joh… mailen…
waarschijnlijk krijg je 10 kg. funnies toegestuurd… zou toch wel heel sportief zijn. :lol: :lol: :lol:
Denk wel dat je gewoon nieuwe krijgt… standaardprocedure… klagers altijd gelijk geven (zolang het om maar 1 pak gaat…).
en heb je al reactie terug?
@prinsjeJason wrote:
Venz :roll:
Wij kopen nu altijd tijgervlokken melk vanille met funnies erin.
Maar in dit pak ben ik 1 hele funnie tegengekomen :snooty: dat kan niet zeg :mrgreen:
hee, ben ik hierin weer niet de enige!
Wij hadden dat dus ook.
Geen enkele funnie erin!
Ja, snap dat het kan varieren, maar als er geen een inzit!
Ben ook gek op funnies :mrgreen: :oops:!