Even een grapje..

Zo grapppig,en het gaat vanzelf teminste bij mij wel…





Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.

Ja, ik heb hem al heel lang als gadget op mijn hyves staan. Ik kan het zonder problemen lezen :smiley:

ik ook niet. moest zelfs even teruglezen wat er dan was… toen zag ik het pas dat de letters door elkaar staan…

ik zie het zonder probleem, hij heeft hier al eerder gestaan ook volgens mij

Probleemloos, heb ik nu en probleem?



:lol: :lol: :wink:

Kan het ook zonder problemen lezen.

@purpled82 wrote:

Kan het ook zonder problemen lezen.




Ik ook, erg leuk :thumbup:

Ja, zonder problemen. Maar ik vind het wel erg bijzonder hoe onze hersenen werken hoor. Op het KDV waar ik werk lees ik boeken vaak ondersteboven. Nou kunnen heel veel mensen dat vloeiend maar ik vind onze grijze cellen toch maar vernuftig. Kan me daar echt over verbazen.

hhaha het grappige was ik lees het verhaaltje en denk ja okay en wat is daar nu grappig en en vervolgens kijk ik nog een paar keer en kom ik erachter dat idd de letters door elkaar staan hahaha :shock: was wel even een uhmmmmm moment

Grappig is dat inderdaad. Je leest het zo weg, terwijl het eigenlijk hele vreemde woorden zijn :mrgreen: Het brein is een mysterie 8)

Ik kan het zonder problemen lezen, maar mijn vriend kan het weer niet!

Ik heb hem inderdaad ook al een tijd op mijn hyves staan