even balen

zucht… gaan zaterdag op vakantie, en we zouden eigenlijk in de ochtend vliegen. zowel heen als terug.

nou ja, geen probleem vonden wij want als ik naar huis '" moet" wil ik ook wel het liefst meteen gaan."

Echter vandaag (na veel telefoontjes) uiteindelijkk de tickets op kunnen halen, en wat blijkt, we vliegen pas om 19.00 uur heen, wat inhoudt dat we rond middernacht pas op plaats van bestemming zijn…

en nu zit ik hier gewoon even te balen… dan gaan we op vakantie, en dan moeten we nog een halve dag wachten voor we daadwerkelijk gaan. Vind het ook niet fijn vor sophie, en het andere kindje met wie we gaan.

Jullie kunnen er niets mee, maar wilde jullie even laten meedelen in mijn baalgevoel.

Kan me heel goed voorstellen dat je baalt :?

:hug:

Ow bah, dat is inderdaad balen. Je bent een vakantiedag kwijt aan bijkomen van zo’n nachtelijk avontuur (met Sophie).

Ik begrijp je baalgevoel :hug: :hug: maar kan er helaas niets aan veranderen.

Balen :?



Meestal heb je van die stomme vliegtijden vind ik (bij chartervluchten). 's Avonds laat heen vliegen (en dat telt dan als dag 1) en 's morgens vroeg terug vliegen (en dat telt dan ook als een hele vakantie dag).

Ben je gewoon 2 dagen minder lang op vakantie dan dat je denkt :wall:



Desalniettemin (zo’n leuk woord :mrgreen: ) alvast een heeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie, alles komt goed en geniet ervan!!! :thumbup:

Dat is inderdaad flink balen…



ga je de laatste dag ook vroeg terug dan? of ga je dan ook savonds?



in ieder geval alvast heel veel plezier!

de laatste dag is iets beter. was 6.00 uur s ochtends, en is nu 14.30 geworden. Dus in plaats van midden in de nacht, kunnen we nu na het ontbijt weg…

En ach, ik moet maar proberen om me er niet zo druk om te maken. Kan er toch niets meer aan veranderen helaas…

idd even balen… maar laat het je vankantieplezier niet vergallen!

Dat is idd balen!



Wij gingen toen de eerste dag heel vroeg (half 5 in de ochtend) Dat was ook niet zo fijn want we werden 1 uur in de nacht al opgehaald door de taxi. Wij hebben toen een nacht overgeslagen.



Terugweg hadden we veel vertraging en gingen pas rond 21:00 uur vliegen. Wat zaten wij er doorheen. Het was die dag erg slecht weer, konden vanaf 10 uur al niet meer op de kamer. Uren op het vliegveld gewacht door die vertraging. We kwamen brak aan op vakantie en kwam brak weer thuis :lol:



Toch heel veel vakantie plezier toegewenst!