Even alleen spelen / zichzelf vermaken

Ik zit eigenlijk met de volgende vraag:

Als ik beneden ben speelt Danique zo af en toe best redelijk alleen en kan ik even lekker wat in huis doen.



Maar als ik even boven aan de gang wil, dan moet ze dus op haar kamertje spelen, dan is het drama.

Wij hebben een traphek in haar deurpost omdat er geen traphek in het trapgat te plaatsen was.

Zodra ik haar kamer afga gaat ze huilend bij het traphekje staan en daar gaat ze ook meestal niet meer vandaan tot ik bij haar ben.

Misschien voelt ze zich ‘opgesloten’ op haar kamertje ofzo.



Op deze manier kom ik maar aan weinig dingen toe en soms moet er toch echt wel even schoongemaakt worden boven.

Ik ben geen uren bezig en blijf op dezelfde verdieping.

Moet ik haar nou laten staan op haar kamertje of is dat zielig?



Hoe doen jullie dat??

:think: Ik maak boven eigenlijk altijd schoon als Jim slaapt (behalve zijn kamertje dan) als hij wakker is gaat hij beneden nog even in de box en kan ik bijv. zuigen en dweilen. De box blijft hier toch nog even staan en hij vermaakt zich er nog goed in maar zat me laatst wel te bedenken hoe ik dat dan moet gaan doen als er een beeb in de box moet en hij er dus niet meer in kan :think:

Suus, ik maak ook wel wat schoon als Danique slaapt, maar inderdaad stofzuigen dat doe ik dan niet.

Ik kan Danique ook wel beneden in de box zetten maar ik heb haar dan toch liever een beetje in het zicht.