even advies nodig... kdv en zindelijkheid

:mrgreen: wat een eigenwijze drollen he

ws heeft ie er thuis gewoon nog geen zin in?

hier gaat het weer minder met de zindelijkheid, dus ik kijk het even aan hoe het maandag en dinsdag gaat, als ik hem alleen thuis heb,

en anders draagt ie op de creche maar gewoon een luierbroek hoor… heb geen zin in gestress.

Tim moet morgen geopereerd worden, dus dat wil ik eerst maar eens achter de rug hebben. Daarna gaan we eens een serieuze poging wagen :wink:

ow, succes met de operatie!

Thanx :-*

Ik gaf er wat voor dat morgen alvast om was hoor :shifty:

Het is “maar” een scheelzien-operatie, maar toch.

Misschien moet ik zelf maar een luierbroekje om doen. Ik schijt vast zeven kleuren :mrgreen:

hahaha opent ze straks zelf een topic: advies gevraagd bij zindelijkheid moeder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Ziet wrote:

hahaha opent ze straks zelf een topic: advies gevraagd bij zindelijkheid moeder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

whaaaahaaaaahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Judith75 wrote:

@Ziet wrote:

whaaaahaaaaahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nou, hoef geen topic voor mezelf te openen hoor. Ik voelde het wel aan dat ik moest en ben braaf naar de wc gegaan. Krijg ik nu ook een sticker :mrgreen:

Een beetje off topic, maar zal dan ook nog maar vertellen hoe Tim zijn operatie is gelopen.

Even het relaas van vandaag:

Wat ben ik blij dat alles achter de rug is meiden.

De operatie is zonder complicaties verlopen. Maar mènnn wat was het vreselijk om Tim naar de ok te brengen. Hij was tot dusver redelijk dapper geweest, maar die pure angst in zijn ogen op de ok. Dat vergeet ik mijn leven niet meer :cry:

Na de operatie was hij erg moe en misselijk. Hij heeft drie keer overgegeven. Eenmaal thuis had hij berehonger en werkte binnen no time twee bruine boterhammen en een beschuit weg. :wink:

Heb zijn handjes met antibacteriele zeep gewassen, mocht ie in zijn oogjes wrijven als ie slaapt en een zetpil opgestoken. Hij ligt lekker te slapen nu, was echt helemaal kapot van deze dag.

Op 2 september hebben we een afspraak met de oogarts en dan horen we of het een geslaagde operatie is geweest. We denken zelf van wel, de oogjes staan mooi recht, voor zover we dat kunnen zien.

groetjes Judith

Bij Wessel is het ook even zo geweest… en ook thuis had ie kort geleden weer een periode van veel natte broeken (niet helemaal door en door, maar wel het begin).

Ik ben toen met hem een verbond aangegaan dat we de plassen die er stiekum uitkomen (dat was zijn verklaring namelijk)… gaan foppen.

Dus niet meer “moet je nog plassen Wessel”… maar “zullen we nog een plas gaan foppen?”.

Verder weinig tot geen aandacht aan natte broeken… Gewoon een andere aangeven en klaar!