Hallo lieve moeders,
Mijn naam is Evelyn, 39 jaar, moeder van 2 jongens. Eentje van 15, Dylan de andere kanjer, Lucas, is net 1 jaar geworden.
Ik ben een gescheiden vrouw en een alleenstaande moeder (deel wel het moederschap met mijn ex-man). Ben alweer een tijdje gescheiden nu… Lucas is voortgekomen uit een korte fling die ik had met een man die ik heb leren kennen via het internet. We hadden een erg goede start, maar uiteindelijk heeft hij me verlaten voor zijn ex vriendin. Hij kon haar maar niet loslaten. Uiteindelijk heb ik het van me af kunnen zetten en kijk ik weer met een optimistische blik naar de toekomst
Nouja ik hoop dat ik op dit forum steun aan andere vrouwen kan bieden en dat ik hier mijn ziel en zaligheid kwijt kan. Vind het wel fijn, zo’n online moeder community.
Tot schrijfs en groetjes,
Evelien
WELKOM
Welkom, en veel forum plezier
@Yona wrote:
Welkom, en veel forum plezier
Hey Yona,
Dankjewel! Ik heb al wat rondgekeken, leuke topics en ik ga het hier wel naar m’n zin hebben denk ik
Dankjewel!
Welkom op dit forum en ik ben ook net lid geworden (ook alleenstaand, moeder van dochter van 8 en verwacht nu, geheel onverwachts, mijn tweede kindje).
Heb je nog contact met de vader van lucas en lukt het zo met twee kinderen? Dylan is 15 jaar en kan helpen, maar is waarschijnlijk ook aan het puberen? In ieder geval knap dat je de toekomst positief ziet en heel veel plezier op dit forum.
welkom en veel plezier hier
@MamaDruifje wrote:
Welkom op dit forum en ik ben ook net lid geworden (ook alleenstaand, moeder van dochter van 8 en verwacht nu, geheel onverwachts, mijn tweede kindje).
Heb je nog contact met de vader van lucas en lukt het zo met twee kinderen? Dylan is 15 jaar en kan helpen, maar is waarschijnlijk ook aan het puberen? In ieder geval knap dat je de toekomst positief ziet en heel veel plezier op dit forum.
Hi mamadruifje, dank voor het hartelijk welkom heten! En ook bedankt voor je interesse. Ik heb inderdaad nog contact met de vader van Lucas. Hij is dan wel weer terug bij zijn ex, maar gelukkig betekent dit niet dat hij afziet van zijn vaderschap verplichtingen. Hij wil er graag zijn voor Lucas… ik heb er wel moeite mee om hem steeds onder ogen te moeten komen, maar goed, ik heb natuurlijk alles over voor de kleine en als dit betekent dat ik mijn gekwetste ik even aan de kant moet zetten heb ik dat er wel voor over.
Dylan is een echte puber ja, maar wel een zorgzame. Voor hem is het wel een geheel nieuwe ervaring natuurlijk. Hij heeft de geboorte van zijn kleine broertje echt bewust meegemaakt en daarmee is hij gelijk ook erg betrokken geweest bij de eerste paar weken/maanden. Ik ben echt heel trots op hem En we komen er wel met z’n allen uit. So far so good.
Welkom