Eurovisie Songfestival

Wat een verschil… Nu zijn die 2 hip (toch)… Wij gebruikten dat eerder als een soort scheldwoord…‘Haha!! jij luistert naar Gerald Joling’… :stuck_out_tongue: Of, ‘Jij houdt van Jantje Smi-hit’…

@Kaar wrote:

Wat een verschil… Nu zijn die 2 hip (toch)… Wij gebruikten dat eerder als een soort scheldwoord…‘Haha!! jij luistert naar Gerald Joling’… :stuck_out_tongue: Of, ‘Jij houdt van Jantje Smi-hit’…

ja toen wij jong waren (ahum :eh: ) was het ot done om daaar naar te luisteren :mrgreen:

VOlgens mij moeten we maar niet meer meedoen - tenminste tenzij nederland ook een stel queers gaat sturen of draggueens ofzo.

Maar serieus er aan mee doen, dat lijkt me wel verleden tijd.

Nog 10 minuten!! Wie gaan nog kijken vanavond???

nope heb het songfestival verbannen… :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

ik kijk alleen als ik volgend jaar mee mag doen :lol: :lol: :lol: ga ik dan voor de slechtste act… wedde dat ik win :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

nee ff seriues… vind er niets meer aan alle mooie liedjes zijn er uit en er zitten alleen nog maar valse kraaien in die net de verkeerde tonen aanhalen en dan ook nog kunnen lachen… :wall: :wall: :wall: :wall:

wij wel. moet nu wel je blije band uit zweden zien :smiley:

hier hebben we met vrienden een strategie ontwikkeld zodat we volgend jaar wel de finale halen

we sturen :

tatjana Simic.

Ze neemt zichzelf niet serieus, kan dus leuke show geven. Ze zingt niet supergoed (understatement) maar dat maakt niet uit. Kijk maar naar de halve finale. 8) Ze heeft twee kwaliteiten die zeker meehelpen, zie de finalisten :mrgreen:

en ze komt uit oost europa.

kan niet missen dus!

hardrock hallelujahhhhhhhhhhhhhhhhh

:mrgreen:

Wat een engerds he…ik ben gelukkig nog wakker anders zou ik denken dat ik een nachtmerrie had :wall:

ja brrrrrr :shifty: :sick:

ik heb de vorige aflevering niet gezien

net was volgens mij spanje

maar als dat het niveau is,… heb ik dus niks gemist

De enige reden dat ik het nog kijk is om het commentaar van Paul de Leeuw…en omdat ik alleen thuis ben :wink:

Mijn vriend komt zo weer thuis en dan hoor ik morgenochtend wel wie er gewonnen heeft…

wij kijken ook

het is een sooirt van collectief ergeren

en dat is erg gezellig :mrgreen:

net zoiets als de oscars. Lekker jurken afkraken enz.

Ik heb net bijna in mijn broek geplast om die man met dat roze jasje van Frankrijk :mrgreen: Het is wel iets heel aparts geworden, dat songfestival :shock:

Duitsland doet het trouwens wel leuk.

Liefs,

Winnie

Ik was net aan het zappen en kwam toen net uit bij het liedje van Rusland en dat vond ik eigenlijk wel een leuk liedje :wink: , ben benieuwd hoe laag ze eindigen want dat is altijd zo met liedjes die ik leuk vind, haha

Nou, ik kijk nog steeds, Duitsland vond ik ook erg leuk ja. Die 6 tenoren vond ik ook wel mooi eigenlijk.

Ja, dat wat daar nou net weer voorbij kwam…tja, dan zoeken we KOK maar even op voor de afleiding.

Hee, ik zie een Moemin! Kennen jullie dat nog? Ha, was dat een finse tekenfilm serie?

Jemig, het lijkt af en toe wel Carnaval! Of the Gay parade :silenced:

@Winnie11 wrote:

Ik heb net bijna in mijn broek geplast om die man met dat roze jasje van Frankrijk

Ik heb nu echt in mijn broek geplast om Oekraine. O jee, wat erg! Ik ga maar even mijn pyjama aan doen :mrgreen:

Marco wil niet kijken…maar ik ben niet helemaal in de stemming ook… :cry: :mrgreen:

Ik volgt het wel via jullie met een lekker roseetje :drool:

Winnie…geef de kleine maar de schuld hahaha :dance:

Rosé en songfestival is een goede combi hoor, moet je Yvette maar vragen! :mrgreen:

Ja weet het nog van donderdag, dacht, laat ik het ook eens proberen. :mrgreen:

:mrgreen: laat het je goed smaken Nicje!

Ik heb een heeeeeeeerlijk glas rode wijn… is lang geleden… jammmmmmmm :drool: