trusten :-*
trusten!
vond de uitslag ook wel errug oost-blok achtig… volgens mij is het gewoon omdat er niet genoeg oostbloklanden waren dat er ook wat westerse landen mee mochten doen… :wall: :wall:
nee het is er niet beter op geworden … ik kijk zaterdag ook niet
Zooo 39 pagina’s!! :mrgreen:
Ik heb het niet gezien, maar net wel stukje van Edsillia (weet niet hoe ik haar naam moet schrijven :oops:) maar vond haar dus wel goed hoor!! :thumbup: Zo jammer dat ze niet door is!
Maar vind zowieso laatste jaren, vrij vaak dat westerse landen minder goed scoren! :thumbdown:
goh zou het wat met politiek te maken hebben? :thumbdown:
songfestival is al jaren en jaren een politiek machtspelletje…niks meer of minder dan dat…het is waardeloos
ik heb niet gekeken, maar hoe krijgen jullie het in vredesnaam voor elkaar om binnen een avond zoveel pagina’s bij elkaar te typen? :shock:
ervaring? :mrgreen:
of de rose van yvette :eh: :mrgreen:
@joseetje wrote:
ervaring? :mrgreen:
of de rose van yvette :eh: :mrgreen:
Ja, die werkte zó aanstekelijk op iedereen… :lol:
Maar ik zat gisteravond ook al te kijken… 39 pagina’s op één avond… :shock:
Dat is toch wel een unicum, geloof ik! :mrgreen:
Ik kon op de één of andere manier niet meer reageren, m’n internet deed raar… :roll:
MAAR… Goed gedaan, dames…

:lol:
Internet deed raar… zag je het beeld bewegen??
Jep, dan was het TOCH de rose :-*
@Nicje wrote:
Internet deed raar… zag je het beeld bewegen??
Jep, dan was het TOCH de rose :-*
:mrgreen:
Ik kwam er gewoon helemaal niet meer op, hoe vind je dat dan… :lol:
Misschien heeft m’n laptop lekker mee zitten doen… De glazen waren wel érg snel op… :think: … Dat zou een HOOP verklaren! :lol:
zoooooooooooooooo stelletje typmiepen… had ik dit geweten dan was het songfestival toch een stukje leuker geworden…
ik vond nederland eigelijk wel goed… maar jah… tis wel logisch dat we niet in de finale zitten… politiek spelletje dit…
ze moeten het veranderen door er een jury neer te zetten en die moet dan de cijfers geven…
vind ik een stuk eerlijker… :think:
Ik had in m’n 1e bericht aangegeven dat ik uit principe eigenlijk NIET zou moeten kijken… Ik wÃst wel dat Nederland weer niet door zou gaan, en dat de ‘vriendschappelijke (maar tussendoor vijandige)’ landen op elkaar zouden gaan stemmen… :mrgreen:
Net zoals je weet dat Duitsland de meeste punten aan Turkije geeft, bijvoorbeeld… :silenced:
Weg met het songfestival!
AMSTERDAM - Het songfestival is een onderonsje van Oosteuropese landen die elkaar de hand boven het hoofd houden. Boycotten! En zeker niet kijken zaterdag.
Al tientallen jaren wordt er geklaagd over het songfestival en de manier waarop landen elkaar aan punten helpen, maar nu loopt het echt de spuigaten uit. Landen die zelf bagger en valse liedjes produceren, hebben onze Edsilia weggestemd. Moet er niet gewoon een West-Europees songfestival komen waarbij de sms-stem van Dracula niet telt?? Reageer!
Ik vind het juist wel grapppig al die (vals)zingende oost europeanen… Krijg er altijd een beetje een vakantiegevoel van… :mrgreen:
Kijk nou eens wat een lol we er van gehad hebben gisteravond… Het is gewoon een leuke avond vol slechte en betere muziek… F#ck de wedstrijd hoor…
En het is echt niet altijd een Oost europees land dat wint… Finland, Griekenland…
Als Nederland echt zou willen winnen dan moeten ze ook maar betere en spannendere acts heen sturen… Meegaan met de tijd en ‘mode’… Wat had er vorig jaar nou meegedaan voor Nederland?? En een paar jaar geleden hadden we ook dat meisje dat op kussens op de grond zat… Dat was toch ook geen bal aan… En die 2 jongetjes van Idol met zo’n nietszeggend liedje, zittend op een krukje… Engeland heeft dit jaar ook weer een slechte inzending, vorig jaar ook al…
Nou ik heb anders echt wel lol gehad gisteren, dus van mij hoeft het niet weg.
Als Nederland echt een keer wil winnen zouden we er mischien ook een slechte act naartoe sturen!
mischien zijn Bassie en Adriaan wat? :mrgreen:
@joseetje wrote:
Nou ik heb anders echt wel lol gehad gisteren, dus van mij hoeft het niet weg.
Als Nederland echt een keer wil winnen zouden we er mischien ook een slechte act naartoe sturen!
mischien zijn Bassie en Adriaan wat? :mrgreen:
Of Gordon en Gerard Joling… In een showgirl-outfit uiteraard…
jaaaaah geer en goor, nou als we dan niet winnen :silenced:
No more BoleroooaaaaaaaaaiIIIIIIIIIIIIs
geer zal er de kracht wel niet voor hebben :lol: