Eurodisney

In de herfstvakantie gaan wij naar Eurodisney. Nu lees ik dat er 2 parken zijn, waarvan 1 een studiopark. Wij willen ongeveer 2 dagen naar Eurodisney. Wat raden jullie aan om wel of niet naar beide parken te gaan of alleen naar het pretpark? Mocht het slecht weer zijn wat kunnen we dan het beste bezoeken?

Groetjes,

Viratine

De een heet studiopark maar is ook gewoon een pretpark hoor. Ik zou beide bezoeken, vind ze allebei leuk.

Het zijn allebei leuke parken!

In het studiopark heb je bv een een show met stuntauto’s, hier vonden ze het super. En ook de attracties van Toy Story vonden ze heel leuk in het studiopark.

Wij gaan ieder jaar met vrienden vier nachten en drie dagen en dan doen we de eerste dag disneypark en de 2de dag studiopark en de laatste dag gaan we meestal naar beide parken nog een paar uur.

Beiden parken zijn erg leuk! Ik zou ze zeker beide bezoeken en voor beiden echt een dag uittrekken. Als je langer dan 2 dagen gaat, dan de rest besteden aan de attracties die jullie het leukst vonden. Veel plezier!

Ik zou ze ook beide doen, het “studiopark” is iets kleiner, maar er is zeker genoeg te doen. Het maakt niet zo uit welk park je kiest als het slecht weer is, ze hebben beide overdekte atracties.