Hoi Meiden,
Wie heeft er ervaring met de Etos zwangerschapstest? Ik lees namelijk dat bij heel veel meiden er een heeel licht streepje verscheen. Zelf had ik namelijk ook een zeer licht streepje. En juist omdat hij zo licht was hebben hub en ik toch onze twijfels.
Wat ik erover kan vinden schijnt het een vrij vervelende test te zijn aangezien er al een voorgedrukte streep staat.
Tenzij je daadwerkelijk een blauwe streep heb, is hij positief.
Wil je echt zekerheid, zou ik er nog een test tegenaangooien, maar dan van een ander merk. Of een digitale, staat er zwanger of niet zwanger.
Je zou ook die van clearblue kunnen proberen, die moet een plusje geven, ook erg duidelijk (vond ik dan).
heb ook getest met Etos test en die gaf positief aan… en terecht :lol:
Was een 2 pack en de 1e was idd behoorlijk vaag, maar toen zat ik ook voor NOD, de 2e was goed duidelijk.
Uiteindelijk ook nog een kruidvat test gedaan omdat die van de Etos zo lelijk werd en ik hem dus ook wil bewaren.
Crazymom, we waren zowiezo van plan om volgende week een digitale te doen. Maar bij Rowin gaf hij pas 1,5 week overtijd pas positief.
MamaMarije, was de streep heel duidelijk?
de 1e test voor NOD was dus heeeel vaag. Zo’n gevalletje ‘is het lichtval of verbeeld ik me wat?’ De 2e test heb ik een dag na NOD gedaan en die was echt goed duidelijk.
Heb er geen foto van gemaakt helaas, dus kan het verschil niet laten zien.