Heeft iemand hier ervaring mee??
Las net op een ander forum dat dit een ‘wondermiddeltje’ zou zijn.
Heel veel vrouwen raken super snel zwanger.
Ook zou de cyclus een stuk regelmatiger zijn. Ik ben wel erg benieuwd of er nog meer mensen met ervaringen zijn.
heb een reactie gegeven in het juni topic
Vliegje,
Ik slik de etos pillen. Ik heb eerst de zwanger worden pillen geslikt en nu de zwanger zijn pillen. Het zijn nogal grote pillen en niet bepaald makkelijk om door te slikken dus…
Dat het een wondermiddel is :naughty: , nee hoor. Ik heb ook op een bepaald forum gelezen dat dat zo zal zijn, maar ik denk dat er een andere reden voor is. In deze pillen zit een stofje wat helpt om je menstruatie cycles regelmatiger te maken. Als vrouwen dus heel goed weten hoe hun cycles in elkaar zit, en hierbij ook nog deze pillen gebruiken lijkt het me logisch dat als ze rond hun bepaalde dagen klussen het eerder raak is. Ik denk ook dat de mensen die deze pillen slikken wat gerichter bezig zijn, dan vrouwen die alleen foliumzuur slikken.
Maar desondanks slik ik ze dus ook :lol: . Er zitten zoveel goede vitaminen e.d. in. Het is alleen maar een extraatje voor je lichaam en voor de kleine voor of tijdens de zwangerschap, dus wat let je
Hoop dat je een beetje een antwoord hebt nu:D
Liefs, Bloom :inlove:
Dank je! Ik zie dat je ook zwanger bent, gaaf hoor
Vliegje, ik gebruik die pillen ook al vanaf ik gestopt ben eind mei. Nog niet zwanger, dus óf ik ben een uitzondering óf het is geen wondermiddeltje… :mrgreen:
Overigens heb ik juist weer gelezen dat een bepaalde pil van dagravit weer helpt om je cyclus regelmatig te krijgen en er waren ook veel dames die dat gebruikten en zwanger waren in dat topic.
Dus volgens mij zeggen die wonderpillen niets hoor. Anders zouden de medici die toch wel juist aanraden bij dames die moeilijker zwanger blijken te raken?
nou die pillen zijn geen wondermiddel hoor, je wil niet weten hoeveel ik er naarbinnen gewerkt heb :roll:
Misschien als je lichaam al normaal is enzo dat het net dat extra zetje geeft ofzo, maar het zijn toch maar gewoon vitamines enzo wat willen die bijdragen aan een betere bevruchting? :think:
Ik heb toevallig na 3 maanden wat anders geslikt te hebben 1 maand die pillen geslikt en in die maand zwanger geworden