Etos bakjes eigenlijk van Nuby?

Hele stomme vraag omdat ik zelf bij Etos werk, maar vandaag kocht ik daar de voedselbewaarbakjes.

Dat zijn gekleurde, ronde bakjes met een deksel erop.

Daar kun je eten in bewaren en bereiden en ze kunnen in de vaatwasser, magnetron, diepvries, etc.

Maar nu maakte ik de verpakking open en op elk deksel staat: Nuby.

Bij het kruidvat hebben ze dit soort bakjes ook, maar dan ook echt van Nuby met een Nuby wikkel.

Het stomme is, dit is me nooit opgvallen tijdens mijn werk, omdat er zo’n wikkel omheen zit, en je dat dus alleen zou kunnen zien als je die scheurt.

Ik moet morgen werken, dus vraag het wel even na, en bekijk de andere bakjes.

Maar ik wilde het hier ook even vragen.

Krijg nu allemaal visioenen van bakjes die al gekocht zijn, en weer in een andere wikkel terug gebracht ofzo…

Het was ook niet mijn Etos zeg maar.

Ik kan me niet voorstellen dat Etos, Nuby bakjes met een Etos eigen merk wikkel mag verkopen. :think:

Dit zijn ze ongeveer.

Hmm :think: Geen idee, maar de enige die dat dat kan uitzoeken ben je zelf 8) Dichter bij de bron kan bijna niet :wink:

Weet wel dat kruidvat luiers door huggies worden geproduceerd, maar kwa stijl en uiterlijk zijn ze evengoed totaal verschillend.

Dat kan best hoor, ik heb ooit één hele dag in een koekfabriek gewerkt, stond aan de lopende band glacékoeken in hun bakjes te gooien en dezelfde echte glacékoeken gingen toen ook in de C1000 verpakkingen.

Dus dat kan ja :slight_smile:

Ik heb die bakjes ook gekocht vorig jaar en was ook verbaasd dat er Nuby op stond. Nu heb ik een paar weken geleden een antilekbeker gekocht met een etoswikkel eromheen (een oranje beker met twee handvaten) en wat zie ik op de beker staan nadat ik de wikkel eraf gehaald heb, Nuby.

Misschien werken ze samen maar dan zou ik verwachten dat Nuby ze maakt en de naam Etos erop zou staan.

Ben ook wel benieuwd wat de reden is.

Oke, het is dus geen foutje.

Vind het maar vreemd… :think:

Zet er dan Etos op denk ik dan.

Ga het straks toch eens vragen.

En zijn ze van de Etos dan goedkoper dan van de Nuby?

Ik bedoel maar, huismerk toch :angel: :mrgreen:

dit heb ik dus met het voedings bakje die is precies het zelfde als van nuby :think:

etos

http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000450400/000/000450414_002_000450414_001_melkpoederdoosje_100.jpg

nuby

http://www.littlewhiz.com/prod_images_blowup/5305_Milk_Powder_Dispenser1.jpg

:think: :think: :think: had er van der week zo na staan te kijken in de etos

net het bakje maar eens even erbij gepakt en gekeken er staat aan de onder kant luvn’care hier even op gegoogle en kom dus ook op nuby uit dus het lijkt me toch echt dat ze samen werken

als ik iets van nuby heb gezien kijk ik dus tegenwoordig eerst even in het etos huismerk schap voor dat ik de nuby zou halen :wink: