Etnies schoenen

Ik kwam ze op het net tegen en ze zien er leuk uit, maar zijn het ook goede schoenen? Lees dat vooral in Amerika erg populair zijn, tis een skatemerk. Ze hebben een handig dingetje bedacht; een dingetje van foam dat je voor in de schoen kan doen zodat je ze iets ruimer kan kopen, als je kind zijn/haar voetjes snel groeien wel handig, als ze tegen het dingetje aan zijn gegroeid haal je hem er uit en kan de schoen dus nog een maatje mee…

Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel praktisch 8)

ik heb mijn broertje al een sms gestuurd, hij heeft een sportwinkel en is gek van schoenen.

Maar nog geen reactie.

Vans (ook skateschoenen) zijn ook erg goed trouwens. Lev heeft al 3 paar versleten en ik ga weer op zoek naar nieuwe. Ben dus ook wel benieuwd naar deze!

Even plaatjes

Lydia ik pb je even de site die ik gevonden heb, verkopen ook Vans, misschien kan je er wat mee.

Puma heeft die zooltjes erook in :thumbup:

Doe ik ook met gewone schoenen… zowel voor B’Elanna als voor Benthe…

@Tante Soesa wrote:

Even plaatjes

Stoere schoenen, welke prijsklasse zijn ze?

@wisje wrote:

Doe ik ook met gewone schoenen… zowel voor B’Elanna als voor Benthe…

wat voor zooltjes zijn dat dan?

En niet geheel onbelangrijk is dat wel goed voor de voetjes van een dreumesje?

Het zou natuurlijk wel veel schelen als je een maatje vooruit kan kopen.

Voor Sharon heeft dat geen zin die verslijt haar schoenen wel in 1 maat, laat staan 2 :lol:

ik vind ze wel stoer, en de prijs valt me alles mee(van wat ik heb gezien 35 euro…)

Van die badstof zooltjes. Werden mij aangeraden door een schoenwinkel omdat B’Elanna een paar schoenen erg mooi vond, maar die haar net wat te groot waren…

En werkt prima…

KIiki heeft ze en ik vind ze super (zij ook trouwens). De klittenbandsluiting is ideaal; lijkt op veters maar is een grote klittenband. Bovendien zit er een grow-with-me systeem in; dan kun je het zooltje onder de inlegzool zeg maar eruit halen en zijn ze ineens een stuk ruimer; top! Het is echt fijne kwaliteit en zn geld meer dan waard. Natuurlijk heeft Kiek ook leren schoentjes en wisselen we af maar als je sportieve goede schoentjes zoekt zijn ETnies prima.

Ik ga even googelen, vind ze stoer!