etiketten van flesjes halen *nieuwe vraag over de vulling*p2

Probeer eens lampenolie. Ik krijg er alle lijmresten mee af dus ik ben benieuwd of het bij jou ook werkt. Succes.

tja ik zoek nu dus blauw/wit snoep, roze is genoeg te verkrijgen, maar blauw???

Hier hebben we meerdere snoepwinkels in de buurt, maar tot nu toe niks kunnen vinden.

Iemand een idee? Roze ideeën genoeg, maar blauwe???



Die grote spekken passen er niet in, mint hartjes vind ik niet lekker voor de kinderen dus ik dacht aan normaal snoep wat toevallig blauw is, maar niet te groot want die flesjes zijn ook echt klein… maar er is weinig te vinden hier.

@Emma wrote:

tja ik zoek nu dus blauw/wit snoep, roze is genoeg te verkrijgen, maar blauw???

Hier hebben we meerdere snoepwinkels in de buurt, maar tot nu toe niks kunnen vinden.

Iemand een idee? Roze ideeën genoeg, maar blauwe???



Die grote spekken passen er niet in, mint hartjes vind ik niet lekker voor de kinderen dus ik dacht aan normaal snoep wat toevallig blauw is, maar niet te groot want die flesjes zijn ook echt klein… maar er is weinig te vinden hier.




Tja ik moet aan smurfen denken, maar dat zal wel te groot zijn…zal es nadenken, kan me zo ook geen blauw snoep voor de geest halen (behalve smurfen :wink: )

Hebben ze bij de jamin ( :think: en heb ik ze niet ook bij ons bij de c1000 gezien?) geen suikerhartjes in roze/wit en blauw/wit? (of is dat dus pepermunt?)



smurfen zijn blauw :lol:



tussen de m&m’s zitten natuurlijk niet zoveel blauwe tussen en ook geen witte (of roze) :think:



Spek kun je ook kleiner knippen :think:



Ik denk nog even door :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

die spek is volgens mij wit van binnen, zijn van die grote ‘bollen’ :think: en zie het eigenlijk niet zitten om dat allemaal te gaan knippen :shifty:



Bij jamin (ben ik vandaag geweest) hebben ze van die hartjes, mocht ze proeven en zijn echt pepermunt smaak en ik moet zeggen, zelf vond ik ze niet eens lekker :shifty:



Smurfen moet ik even een keer passen, er passen er denk 2 of 3 in, niet veel, maar ja beter iets dan niets :lol:

kijk anders even bij candy online (is een website) die hebben genoeg zo te zien.



en ook de site vrolijke-muisjes heeft er genoeg van

Waarom vul je de flesjes niet met Manna rijst?



Online kan je zakken met blauwe/wit en roze wit bestellen.



“Manna oftewel gepofte rijst

zachte zoete korrels van ong.1cm lang en 4mm doorsnee

worden gemengd geleverd in zakjes van 250 gram”

wit/rose

wit /blauw

bruin

geel

creme



Ik zal je de site even pb’en.











Ze hebben daar trouwens nog meer snoep in babykleuren.

Je moet niet enkel hier kijken hoor, google even op geboorte bedankjes ed.

Dan zul je wel meer van dit soort sites tegenkomen.

het liefst wil ik het eerst zien dus liever niet via internet kopen. Manna kan op zich wel via internet, maar haal liever iets bij een winkel. Al krijg ik het idee dat ik gewoon pech heb en toch bij een webwinkel uitkom…

Tja, voor zoiets specifieks als blauw snoep ben je denk ik toch aangewezen op internet.

Volgens mij moet je ook M&M’s per kleur kunnen bestellen??? :think: Heb het nooit uitgeprobeerd hoor maar ik dacht dat dat kon.

Gevonden :smiley:

Gewoon op de site van M&M’s kijken, kun je ook alleen roze en blauwe kopen :thumbup:

wij hebben bij jamin van die blauw/witte hartjessnoepjes gekocht!