eten

ivan eet overdag goed

's ochtends pap met lepeltje

fruit

1/1,5 broodje plus 120 cc melk

sap plus rijstewafel/soepstengel of fruit

's avonds is het een drama, meneer wil niet zijn groentehap yoghurt daarna wel.

normaal konden we er niet tegen scheppen. Meneer had geen stop, een kliko.

Nu vinden we wel dat hij erg hard de lucht in is gegaan.

kan het zijn dat hij even genoeg heeft? dat hij een groeispurt heeft gehad?

of kan het zijn dat hij niet helemaal fit is/geweest, vorige week pijn in zijn buik en spugen, 's avonds koorts ed

Rond die tijd heeft mijn dochtertje dat ook gehad, niets ging der mondje in. Lekkere dingen zoals het toetje natuurlijk wel.

Een week later ging het al een stuk beter.

Denk gewoon dat je, je niet druk moet maken en het gewoon even moet aankijken. Vooral niet dwingen en blijven aandringen om eten, eten moet wel leuk blijven.

Wil je niet eten, nou dat niet. Toetje dan gewoon geven.

Weet niet of je hem voert, maar je kunt hem ook zelf laten eten misschien vind ie dat leuk.

dankje romata,

we dwingen niks hoor wil je niets jammer dan, Hij krijgt wel zijn yoghurt.

Hopelijk is het een fase

we dachten idd zelf ook al aan zelf laten eten, als ik aan het werk ben moet papa dat met hem doen. Ben pas om 18.00 vrij dus dan wordt het erg laat. Als papa late dienst heeft dan haal ik hem op van de chreche dan denk ik beste wel potje/of alvat klaargemaakt eten :think:

hier vorige week ook spugen en verhoging eten ging een stuk minder enthousiast daarvoor ook een klikootje. Nu sinds vandaag eet meneertje weer ouderwets goed. Ik heb het vermoeden dat er tandjes aankomen. Zou dat bij jou mannetje misschien ook zo zijn?

gr. Laura

mijn ervaring is (met inmiddels 3 kids)… deze fases komen en gaan.

Onze jongste is net een jaar en kan ook heel goed eten, maar afgelopen week ineens geen zin in het eten. Komt wel weer :thumbup: