eten smorgens?

koda ik zou er ook niet aan moeten denken hoor zo’n droge boterham

maar goed ik eet zowiezo morgens niet de 1ste 1,5uur



papfles ga ik denk ik morgen is proberen en anders blijft het bij melk en

een cracker of een 1/2 boterham

Wisselend, soms een bordje pap, andere dagen een bekertje melk met een boterham! Pap wil ze wel graag zelf oplepelen… wordt dus een knoeiboel maar gaat wel sneller dan een boterham!

mischa heeft tot ruim 3 jaar een papfles gehad sochtends rond 6.30 en dan rond 9 uur pas creusli of brood.



Daimen drinkt nou ook melk sochtends en dan rond 8 uur een soepstengel of cracotte en rond 9 uur een banaan. Brood eet hij sochtends ook niet, al zou hij het vast wel opeten als ik het hem geef

nou de papfles gaat er prima in, dit was toch een goede oplossing

en geen geklier meer met het brood waar ze nog geen zin in heeft

In dit geval is jouw kindje wat ouder dan Katie maar Katie eet nu minder dan normaal… Ze eet s’morgens maar stukje brood en dan moet ze hem niet meer… Ik denk dat ik dan maar ook pap ga geven!



Met fles geven gaat het ook in 1x op! Maar bij Katie is hett denk ik nog dat de babyvet nog eraf moet en daarom minder eet dan dat we gewend van haar zijn.



geven sommige mensen brintapap met of zonder suiker?

Yari krijgt soms in de ochtend een papfles en soms een boterham.

Echter vind hij de papfles nu wel heel erg lekker :thumbup:

Nou prima hoor, krijgt hij toch zijn voedingsstoffen binnen (zonder toegevoegde suiker trouwens).



De ene keer heeft hij liever een boterham, nou prima hoor als hij de keuze soms heeft.

Echter soms is er eventjes geen keuze, en moet hij het doen met wat hij krijgt, vind ie ook prima :thumbup:

Als mijn dochter pap krijgt, krijgt ze meestal gewoon bambix voor kindjes vanaf 12 maanden. Ik heb ook muesli van bambix, maar dat hoeft mevrouw niet (stukjes…)

Onze zoon krijgt Brinta en dan zonder suiker



Die muesli heb ik idd ook eens geprobeerd en werd ook hier niet op prijs gesteld :slight_smile:

Meneer spuugde het uit en zei " neh… pap…" :mrgreen:

Goede oplossing Babs. :thumbup:



Onze kleine krijgt s,morgens eerst een fles groeimelk.

2 uurtjes later een bordje pap die helemaal opgaat(brinta zonder suiker oid).

Tussendoor krijgt ze meestal een banaan of een soepstengel of een koekje.

Tussen de middag eet ze een halve bruine boterham met zoet of hartig beleg en een beker groeimelk.

Na haar middagslaapje, krijgt ze een koekje of fruitreepje.

Met avond eten eet ze soms mee,of ze krijgt een potje of zelfgemaakte prakje(ligt er aan hoe druk ik heb).



In de middag wilt ze ook wel eens geen boterham,dan krijgt ze een papfles mee naar bed(van gewone melk).



Verder krijgt ze roosvicee en aangelengd sap te drinken.

Soms ook een beetje lauwe thee of gewoon water(vind ze lekker).



Voordat ze naar bed gaat krijgt ze een papfles,anders wordt ze midden in de nacht wakkker van de honger(mama eten?? zegt ze dan).

Dus een te kort van overdag wordt dan zo weer gecompenseerd.

hier krijgt ze s`ochtends nog een fles nutrilon nr 2, brood eet ze slecht en pap wil ze niet.



om 10.00 krijgt ze fruit met sap



smiddags, een boterham die ze erg slecht eet, al gaat het de laatste weken iets beter dus hoop dat er een stijgende lijn in zit.

daarna krijgt ze nog een flesje gewone melk.



tussendoor krijgt ze cracker/koekje/ontijbijtkoek en sap



En avond eten eet ze als een tierelier, en na krijgt ze yoghurt



Voordat ze op bed gaat nog wat slokjes gewone melk.

Roan die krijgt gewone melk en een boterham en beide gaat met gemak op. Wel fijn vind ik dat :oops:

brinta ontbijtpap met 150 ml melk gaat altijd op :thumbup: