Karel wordt ze ook niet wakker als je haar luier verschoont? hier werkt dat wel heel goed.
@bigsby wrote:
Karel wordt ze ook niet wakker als je haar luier verschoont? hier werkt dat wel heel goed.
Werkt hier ook altijd goed
Hier proberen we het zo te regelen (ahum, wat valt er te regelen, met zo’n kleine…haha)
Rond 7.00 fles 150
11.00 fles 180
15.00 fles 150
19.00 fles 150
Tussen 22.00 en 23.00 klein flesje van 120, waar we haar dus ook wakker maken, en ze erna vaak doorslaapt tot de volgende ochtend…
Maak altijd (behalve de laatste) wel 180 + 6 maar drinkt ze vaak niet op, zoals je ziet…
@bigsby wrote:
Tijdens de late avondfles niet nee… bizar he?? Ze slaapt gewoon op het aankleedkussen, in haar blote kont, verder!
@riki79 wrote:
@bigsby wrote:Karel wordt ze ook niet wakker als je haar luier verschoont? hier werkt dat wel heel goed.
Werkt hier ook altijd goed
Hier proberen we het zo te regelen (ahum, wat valt er te regelen, met zo’n kleine…haha)
Rond 7.00 fles 150
11.00 fles 180
15.00 fles 150
19.00 fles 150
Tussen 22.00 en 23.00 klein flesje van 120, waar we haar dus ook wakker maken, en ze erna vaak doorslaapt tot de volgende ochtend…
Maak altijd (behalve de laatste) wel 180 + 6 maar drinkt ze vaak niet op, zoals je ziet…
Kijk zo’n soort schema zouden wij ook moeten volgen, maar Juul drinkt simpelweg niet zulke grote flessen! Dus komt ze vaker… :wall:
Ik neem mijn woorden terug, hier werkt het s’nachts ook niet om hem wakker te maken door zijn luier te verschonen :?
In het begin deed ik ook de luier verschonen bij de laatste fles en dan hopen dat ze wakker zou worden, meestal gebeurde dat niet.
Daarna lieten we haar gewoon slapen tot ze zelf kwam voor de fles. Eigenlijk kwam ze dan maar 1x per nacht ( aan het begin van de nacht ) en de volgende ochtend weer rond 6.30 / 7.00 uur.
Nu krijgt ze rond 22.00 uur de laatste fles ( daar maken we haar wel voor wakker ) en dan slaapt ze rustig door tot de volgende ochtend 9.00 uur.
Maar is nu dan ook al 6,5 maand oud.
Tijgertje, tot 09h? Wauw!
Nou wij zijn inmiddels een paar weken verder en het vraagstuk lijkt zichzelf opgelost te hebben Vraag me niet hoe maar op de een of andere manier zitten we ineens keurig op 5 flessen en slaapt ze de laatste nachten ook nog eens heerlijk door in haar eigen bedje!
Ik hoop dat ze dit volhoudt
Ons huidige schema:
ca 06.00h 120 of 150cc
ca 10.00h 120 cc
ca 14.00h 120 cc
ca 18.00h 120 cc
ca 23.00h 120 cc
De flessen gaan schoon leeg, ook die van 23.00h!
Oh nog even een toevoeging: We zijn inmiddels wel volledig over op flesvoeding!
Karel Wat goed dat ze nu om de 4 uur komt en dat de flessen leeg. Heerlijk dat ze nu doorslaapt !
En op flesvoeding groeien ze net zo goed hoor