wij zijn dit jaar 5 jaar getrouwd en ipv onze verjaardagen willen we dat vieren.
aangezien het in ei is, en het vrijwel altijd goed weer is in die periode, willen we het gewoon thuis doen en willen we er een hapje bijdoen.
Nu kan ik natuurlijk gewoon een warm en koud buffet bestellen bij de catering hier in de buurt, mar misschien heeft iemand hier een ander leuk of origineel idee?
een frietwagen huren willen we niet, dus dat valt al af…
high thee party bestellen aan huis
ow dat is misschien ook wel een leuk idee inderdaad!
mmm een high tea is door mijn man al van tafel geveegd, dus andere ideeen zijn welkom!
ik zal er nog ff over na denken
Als het echt lekker weer is en je kan eventueel naar buiten waarom dan geen bbq aan huis laten komen? Doen wij bijna altijd met feestjes en is lekker, makkelijk en gezellig (vinden wij :shifty: )
omdat wij gedurende de zomer wel vaker een bbq organiseren, dus dat is zo standaard…we willen die dag wat anders dan anders
@knipoogje1983 wrote:
omdat wij gedurende de zomer wel vaker een bbq organiseren, dus dat is zo standaard…we willen die dag wat anders dan anders
Duidelijk :lol: …ik ga ook ff denken
uhm…tapas aan huis?? :drool:
Catering bestellen bij de Griek of Chinees.
een tapa’s bar ???
lekker met coctails ect?
zit voor iedereen wat bij,
van pittig tot normaal… :thumbup:
en anders die speciale BBQ, die hangen ??
je tuin in mexicaanse sfeer maken,
anders kom ik jullie wel helpen hoor :mrgreen:
@lbc wrote:
Catering bestellen bij de Griek of Chinees.
Wij zijn dit jaar in juni 5 jaar getrouwd en wij hadden het idee om bij de chinees een buffet te laten komen.
Zelf salades etc maken, maar wel bami/nasi/gerechten laten bezorgen.
Maar dit is een optie, dus ik lees even mee :mrgreen:
Indische rijsttafel! Moet je wel naar een goede Indo gaan en niet bij de chinees halen :sick:
de kans is groot dat we een afrikaans buffet laten komen.
oeh, dat is leuk! waar laat je dat van komen ?
in luyksgestel zit de afrika savanna en die heb ik gewoon maar eens gemaild nu mog bedenken wat we met de aankleding kunnen doen om het afrikaans te maken
Oooo dat lijkt me leuk…wat een apart idee :thumbup: . Laatst nog een grote houten giraffe verkocht, jammer anders had je m kunnen hebben :?
ow das idd jammer dan mama van anne!
Wat een leuk idee!
Ik ben benieuwd naar de aankleding. Foto’s tegen die tijd?
meisje: als ik het niet vergeet :mrgreen: