Melinda houd sinds kort het eten lang in de mond ze spaart het op in haar wangen om vervolgens wel een 15 minuten te doen over dat beetje
Iemand die dit herkent :think:
Amandelen?
Ik roep ook maar wat
alleen kan ik me nog herinneren dat toen ik bij 2 kindjes moest oppassen, hij ook niet wou doorslikken en alles opspaarde in zn wang. Bleek dus door amandelen geweest te zijn. Hij dronk en snoepte wel flink maar avondeten was een ramp!
Avond eten gaat wel goed, koek enzo ook wel
Ligt er ook maar ent aan gisteren had ze broodje zo op en dan de ene keer weer niet :think:
Dan zijn het geen amandelen :mrgreen:
hmm kyano heeft dat ook een tijdje gedaan,nu niet meer
wat het was?? :think: geen idee…
Hier met warm eten puur omdat hij eigenlijk geen warm wil… En dan op het laatst roepen mama het eten is koud
@San 27 wrote:
Melinda houd sinds kort het eten lang in de mond ze spaart het op in haar wangen om vervolgens wel een 15 minuten te doen over dat beetje
Ja, dat heeft Nikkie ook een poosje gedaan. Ging vanzelf weer over. In eerste instantie reageerde ik erop, door te zeggen dat ze moest doorslikken. Waarop vervolgens de hele handel in mijn hand gespuugd werd :sick: Toen ik er geen aandacht meer aan besteedde, was het redelijk vlot over.
@San 27 wrote:
Ja, dat heeft Nikkie ook een poosje gedaan. Ging vanzelf weer over. In eerste instantie reageerde ik erop, door te zeggen dat ze moest doorslikken. Waarop vervolgens de hele handel in mijn hand gespuugd werd :sick: Toen ik er geen aandacht meer aan besteedde, was het redelijk vlot over.
Ja, herkenbaar.
Hier puur gedragsmatig.
Hij kokhalsde er zelfs bij.
En dat was alleen bij het warme voedsel. (lees: groenten)
Het is na een tijd weer overgegaan. Duurde wel even.