Ik klap echt van de honger sinds ik zwanger ben. Nou ben ik normaal al een goede eter, maar nu slaat het echt alles! Dwars door de misselijkheid heen vreet ik de halve supermarkt leeg :mrgreen:
Zomaar even een dagje: acht boterhammen, een paar crackers, 2 of 3 stuks fruit, avondeten, 2 bakjes yoghurt met crusli…En dan nog wat tussendoortjes als augurken/stukje chocola/paar biskwietjes etc.
Ik porbeer het zo gezond mogelijk te houden, maar ben bang dat ik dadelijk uit m’n velletje knap!
Is dit normaal?
ik zou zeggen … geef lekker toe aan je manie… nu mag het :mrgreen: :mrgreen: Aankomen doe je toch wel… en weet je, als je niet eet als je honger hebt, word je alleen maar misselijker…
ik dacht dat je bijna niets at?
He Chrissy
ik had nog niet weer gezien dat je zwanger was…gefeliciteerd!!! Hoop voor je dat alles goed gaat.
Groetjes Esther (maart07 mama)
:shock: :shock: :shock:
Nee, ik heb dus echt bijna geen eetlust. At altijd zo’n 5 boterhammen op een dag, nu meestal maar twee. Wel het één en ander tussendoor, maar ook niet zoals ik van mezelf gewend ben. Misschien komt het nog?
Ik eet ook veel meer dan eerst…
Zit dus nu aan een stroopwafel… en ben aant werken
Hoi Chrissy, gefeliciteerd met je zwangerschap! Herkenbaar hoor dat vele eten! Toen ik zwanger was, had ik ook de hele dag door echt honger (dus niet gewoon lekkere trek, maar echt een knorrende maag!). Het eerste waar ik 's-morgens aan dacht was: jippie, eten!!!
Ik at ook over de hele dag iets van 8 boterhammen, flink bord warm eten, 2 bakjes yoghurt met muesli, fruit, en ik zei nooit nee tegen een tussendoortje!
Je lichaam heeft het gewoon nodig denk ik, dus ik zou lekker zo blijven eten. Als je inderdaad maar niet probeert toe te geven aan McDonaldsaanvallen ofzo (zoals ik weleens deed…ik ben dan ook 35 kg aangekomen…maar dat was ook heel veel vocht hoor ).
Yoghurt, een boterham en fruit als tussendoortje is alleen maar goed!
Enne…na de bevalling is het meteen weer over! Van de ene op de andere dag had ik nergens trek meer in (heb ook een ks gehad, dat zal ook wel meegespeeld hebben). Pas na een maand kwam m’n eetlust weer een beetje terug.
:oops: :oops: ik ben blij dat ik niet de enige ben die hier last van heeft… :oops: :oops:
Ik was altijd al een ‘grazer’(veel kleinerer maaltijden op een dag i.p.v. een paar grote) maar nu eet ik dus 3-4 keer per dag gemakkelijk 2 boterhammen en tussendoor nog fruit, groenten, snoep( :oops: ) en crackers. Maar ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap maar 1,5kg aangekomen, dus blijkbaar heb ik het eten echt nodig :think:
ik heb juist veel minder trek dan normaal
liep laatst met me vriend boodschappen te doen
normaal heb ik geen lijstje nodig en pak ik gewoon waar ik trek in heb
maar nu… echt niet… me vriend heeft me maar een beetje geholpen met wat in het mandje stoppen want anders was ik zo de winkel weer uitgelopen zonder ook maar iets gekocht te hebben.
tis natuurlijk lekker voor je slanke lijn
maar natuurlijk niet goed voor de babe
dus ik dwing me er gewoon toe af en toe toch wat te eten
groetjes renate
Dat’s juist het gekke: ik heb nergens TREK in maar gewoon HONGER. En als ik niet eet wordt ik of misselijk of ik krijg een licht gevoel in mijn hoofd…
tja ik heb er ontzettend veel last van gehad,en probeerde zo min mogelijk vettigheid in huis te halen(anders at ik zo een hele doos choco weg :oops: )
Maar de laatste paar weken lijkt het wel alsof ik minder plek ervoor heb.
Heel veel smaakt me niet, maar heb ontzettend veel zin in chips, maar ik beheers me. Eerste zwangerschap 9 kilo aangekomen en na 1 a 2 weken zat ik op mijn oude gewicht. Wil ik deze keer weer graag zo. :roll: :oops:
Hier nog zo.n hongerdoos! :mrgreen:
Niet meer normaal gewoon. De hele dag door honger honger honger.
En zin in allemaal lekkere dingen. Ik kan er zelfs van gaan dromen.
Dit had ik niet bij mijn vorige zwangerschap.
Nu denkt iedereen dat ik een jongen krijg omdat ik zoveel honger heb. :lol: Heb hier nog nooit van gehoord :think:
Heb net een bakje yoghurt op, maar ga nu weer terug naar de kast…Honger!
Ik heb ook de hele dag honger!!! Maar echt ‘nu-MOET-ik-iets-eten-honger’… anders word ik misselijk/weeïg. Het stomme is dat ik ontzettend snel ook weer vol zit. Na 1 boterham zit ik al zo vol dat ik echt niet door moet eten.
Dus eet ik de hele dag door kleine beetjes…
bij de 1e had ik dit niet… ik ben toen 19 kilo aangekomen (ook veel vocht ) mag nu wel iets minder :mrgreen:
ik heb me ook helemaal suf gegeten hoor in mijn zwangerschap. En na de bevalling… al de vreetbuien zijn weg :thumbup:
En de kilo’s ook alweer bijna. :dance:
Dus we kunnen het wel als normaal beschouwen :mrgreen: Ik word soms helemaal gek van mezelf. Ik word zelfs 's nachts wakker en kan dan pas weer verder slapen als ik iets gegeten heb :shock:
Issie, bendankt voor je felicitatie! Kan kloppen dat je het nog niet eerder gezien had, heb het ook pas kortgeleden op 't forum bekend gemaakt. De schrik van de miskraam zat er nog erg in!
Ik heb ook vreselijke honger gehad!! Vooral die eerste weken!
Ik was voor de zwangerschap een slechte eter, kon rustig vergeten te eten als ik het druk had. Nu is er echter om de twee uur iemand die mijn lichaam laat tintelen en zwarte vlekken laat verschijnen als ik niets eet!
Gelukkig is mijn gewicht stabiel nu, dat is de eeste maanden heeeel hard gegaan (10 kilo :oops: , maar waarschijnlijk nu wel het gewicht wat ik eigenlijk zou moeten hebben (63 kilo bij 1m72)
Toen ik zwanger was van Jayden had ik hetook heel erg zo erg dat ik wel 36kilo was aangekomen :oops: maar idd na de bevalling waren de vreetbuien ook weer weg.
Ik heb er wel moeite voor gedaan maar was 9maanden later de kilo’s gelukkig ook weer kwijt.
Ik heb er tot nu toe nog geen last van en probeer mij ook dit keer wel een beetje in te houden want wat 1keer is gelukt lukt vast geen 2e keer
Ik heb er een beetje last van. met tijden kan ik echt honger hebben, maar later ook weer helemaal niet. Ik hoop dat ik niet te veel aan kom. Die 22+ kilo’s vorige keer vond ik toch wel erg veel. Maar ja als je honger hebt moet je ook weer eten. En ik at veel fruit en dat was ook weer niet goed (fruitsuikers).
Yep, vandaag ook een vreetaanval gehad.
1 snee brood bij ontbijt, bij de koffie een stuk(je) chocolade, tussen de middag 2 sneetjes brood met kaas + half bakje kibbeling, om 3 uur weer 3 crackers, avondeten frietjes en yoghurt, en net een half bakje banketbakkersroom :oops: …