Heel erg veel suc6!!
http://www.jigsaw.x0.com/sphere_e/index.html
Leuke escape!
Ik ben in ieder geval weer buiten :mrgreen:
Grrrrrrr, ik kom er weer niet uit hoor.
En ik heb al heel veel, maar volgens mij mis ik nog minstens 1 ding.
Niet kijken als je de items niet wilt weten, maar ik wil heel graag hulp van iemand die er al uit is…:
Ik heb: witte knikkers, rode, groene, grijze, glas, zand, vierkante doosje, schroevendraaier, een haak, rood potlood, schroefjes, 2 sleutels (al gebruikt), 3 papiertjes: met code, katten, konijn. De vlinder heb ik gevonden. Ik heb die gekleurde vakjes in de muur gezien. En ik zag in de la dat houten ding liggen, maar heb geen idee wat ik ermee moet…
Help!
@NoortjeP wrote:
Grrrrrrr, ik kom er weer niet uit hoor.
En ik heb al heel veel, maar volgens mij mis ik nog minstens 1 ding.
Niet kijken als je de items niet wilt weten, maar ik wil heel graag hulp van iemand die er al uit is…:
Ik heb: witte knikkers, rode, groene, grijze, glas, zand, vierkante doosje, schroevendraaier, een haak, rood potlood, schroefjes, 2 sleutels (al gebruikt), 3 papiertjes: met code, katten, konijn. De vlinder heb ik gevonden. Ik heb die gekleurde vakjes in de muur gezien. En ik zag in de la dat houten ding liggen, maar heb geen idee wat ik ermee moet…
Help!
Je moet eerst de code invoeren in de gekleurde vakjes in de muur. Dan kom je vast een heel eind verder
Dat heb ik gedaan.
Doe ik iets fout?
oranje vlinder, groene kat, rood konijn, blauwe bloem…
@NoortjeP wrote:
Dat heb ik gedaan.
Doe ik iets fout?
oranje vlinder, groene kat, rood konijn, blauwe bloem…
Ik denk van wel…
Weet je zeker dat dat een rood konijn moet zijn en niet iets anders? Kijk nog maar eens goed.
Dat blauwe laatje heb ik ook nog op slot zitten. Je weet wel, die bovenste in het bureau. Hoe krijg ik die open? Of hoef dat niet… Of moet ik daar weer die kleuren goed voor hebben?
Waar hebben jullie die schroevendraaier gevonden?
Ik heb de code uit de box in het bureau, maar die werkt niet. Moet ik nog iets doen?
Elka,
Je moet even goed kijken hoe om je het blaadje met de code moet houden…
@NoortjeP wrote:
Dat blauwe laatje heb ik ook nog op slot zitten. Je weet wel, die bovenste in het bureau. Hoe krijg ik die open? Of hoef dat niet… Of moet ik daar weer die kleuren goed voor hebben?
Ja, eerst de kleuren dan kom je vast verder.
Volgens mij heb ik de juiste kleuren en fiuren, maar er gebeurt niets. Ik heb de poezenfoto, de vlinder, de bloem uit het boek en het konijn uit de box in het bureau
Moet ik nog iets anders doen na het invoeren van de code?
@Elka wrote:
Volgens mij heb ik de juiste kleuren en fiuren, maar er gebeurt niets. Ik heb de poezenfoto, de vlinder, de bloem uit het boek en het konijn uit de box in het bureau
Moet ik nog iets anders doen na het invoeren van de code?
Je moet op het knopje klikken naast het laatje. Als je daarop klikt komt het laatje eruit. Heb je de code goed dan krijg je een nieuw voorwerp.
Let goed op want het konijn is wellicht geen konijn
Whaaaaa, wat erg dit! Ben ik een keer een dagje vrij, kom ik dit tegen… 8)
Ik heb het boek gelezen over het doosje, maar ik kom niet verder dan de eerste 2 plaatjes. Bij plaatje 3 gaat bij mij geen lichtje branden… Daar zit ik nu even op vast!
edit: en ik heb de plaatjes op de muur gevonden, maar mis dus nog eentje… denk ik… Heb een poezenfoto, in het boek zag ik een bloem, het propje had een groene eend, en …
edit2: ok, code gekraakt en doosje gebruikt. Wc geopend, maar nog niet klaar…
Wat doen we met die graspol op het toilet en het bloemenschilderij aan de muur? Ik probeer die weegschaal in elkaar te schroeven, maar ik doe iets fout.
volgens mij mis ik nog één knikker…
aantal knikkers wat ik heb kloppen niet met wat in het schilderij moet…
bovenin plantje ook gekeken?
ik heb:
3 witte - 1 rode - 3 groene - 2 grijze knikkers
Dus ik kom er één te kort blijkbaar… plantjes heb ik al, is er ergens nog een geheim vakje…?
ohja…met de kikker krijg je die bloemmetjesschilderij open.
Daar zit ik dus mee vast… Kom er één te kort…
owwwwwwwwwwwwwww, moet dat schilderij een soort som worden? :think: Ik mis denk ik ook nog één balletje (heb net zoveel als NoortjeP)
wacht, je hebt het weegschaaltje denk ik nodig… (en die heb ik net in elkaar gezet)