Escape game 305: One-off R

Ziet er hetzelfde uit als ‘escape met de motor’ maar is een variant met andere voorwerpen/plaatsen/codes

http://www.gotmail.jp/oneoff_r/

Succes! (ik heb’m nog niet uit :roll: later vanavond verder)

Szus

Pfff die code :roll: Ik kom er even niet uit :wall:

Done!!!

Dit zijn echt de betere escapes :thumbup:

Ik ben echt uit vorm…met de vorige gotmail-escapes had ik duidelijk minder moeite dan met deze :roll:

Ben nu op het punt dat ik iemand op z’n kop wil slaan met de ‘wooden hammer’ :twisted: , maar er is niemand anders in de garage aanwezig, en heb ook geen flauw idee waar die hamer dan wel voor is :wink:

Edit: weet nu waar die hamer voor is: was de 1ste keer ook al gelukt, maar toen onbewust :lol:

Ik moet werken morgen (aapjes verzorgen :mrgreen: ) dus moet eigenlijk op tijd gaan slapen…maar of dat gaat lukken voordat ik deze af heb :? Ik ga iig ff opnieuw beginnen want spel heeft uuuuuuren op non-actief gestaan en dat staan zo stom op het eindscherm :lol:

Ben niet de hele tijd met deze escape bezig geweest hoor: ook elders geKoKt en andere sites bezocht :angel:

Deze is te leuk om een walkthrough van op te zoeken (want daar lees ik toch altijd meer dan dat kleine hintje dat ik meestal nodig heb) dus Cindy: kun je me een subtiele hint geven over de codes van het remspoor en het briefje met de strepen…heb zo’n vaag gevoel dat ze misschien bij elkaar horen :think:

Ik ga slapen :mrgreen:

:lol:

Ja hoor daar kan ik een subtiele hint voor geven :wink:

Dat remspoor en de streepjes hebben helemaal niks met elkaar te maken :mrgreen:

Wat leuk dat je de aapjes verzorgd. Welke soorten aapjes verzorg je allemaal?

:think: Dat is wel erg subtiel… :shifty:

Mantelbavianen, berberapen en nog wat kleiner grut, zie http://www.aap.nl :mrgreen: Als ze me er nou ook nog voor zouden betalen is het de ideale baan…

Dussss, ik heb iig tot de zomertijd ingaat om die subtiele hint nuttig te maken (kan tenslotte pas om 2 uur mijn klok en horloge vooruit zetten ;))

Ben opnieuw begonnen, en de codes zijn nu anders…maar dat helpt me nog niet echt bij het ontcijferen

Dacht dat op het briefje misschien zo’n code staat die je in letters/cijfers kunt omzetten (gisteren alleen streepjes…heel verwarrend, maar nu ook stipjes -> duidelijker), maar daar kan ik nix mee, tot nu toe :?

Dus of het is iets anders…of ik doe iets fout :twisted:

Oke een iets minder subtiele hint dan :wink: :mrgreen:

Het briefje maakt deel uit van een code. De andere helft van de code is te vinden op een blikje in combinatie met chocola

Dat lijkt me inderdaad ook een hele leuke baan. Maar als je als vrijwilliger de aapjes mag verzorgen lijkt me ook echt super om te doen.

Chocola? Die moet ik dan nog ff zoeken :think: :wall:

Maar nu ff niet: vanavond op tijd gaan slapen, morgen weer vroeg op. Maar thanks alvast (denkik ;))

Had eerder deze week niet zo’n zin, maar vanavond weer een poging gewaagd en voilà !

Behalve jouw aanwijzing nog een aanwijzing nodig gehad voor een voorwerp wat ik nodig had om de chocola te vinden en later nog wat ik met het zand moest… :wall: Maar verder niet in de walkthrough die ik had gespiekt :mrgreen:

Hij was leuk en soms verrassend :thumbup:

Op naar de volgende :wink: