Escape Game 285: The Roomz

http://theroomz.freehost.pl/

en bedankt he…

:wall: :wall: :wall: :wall: level een is nog wel te doen, level twee ben ik halverwege, maar krijg de deur nog niet open

ok ben erdoor, maar level drie is me nog een raadsel

Ik sluit me aan bij Beebiedroom: en bedankt he :?

:lol: :lol: :lol:

Hang ook nog ff op de 2de code van lvl 2…maar ga niet naar bed voor ik daar uit ben :wink:

Hoeveel levels heeft dit spel?

Ik zit in level 3. Snap er alleen nog niet veel van :think:

Straks nog maar eens proberen.

Grrrr…wie kan me helpen bij level 2?

Ik heb de volgende letters:

mmryoe

Ik kan me indenken dat ik daar een woord van moet maken, maar wat voor woord???

Help me please… :pray: :wink:

het vormt het woord memory.

dat moet je invoeren links onder en dan krijg je de code; keeneye

Dank je! Dan zie ik dat dat woord en dan denk ik…tuurlijk! Waarom ben ik daar zelf niet op gekomen? :wall:

ik geef het toe;

ruud heeft het mij ook verteld hihi

:mrgreen:

jaaa zo eerlijk ben ik ook wel weer hoor hahahh

Zit nu in level 5. Zal later eens een poging doen dat te oncijferen.

Ik ben vannacht doorgegaan t/m level 6 :oops: Slaap wordt zo ontzettend over gewaardeerd :wink:

Wel weer een lekker spel hoor: ik hou echt van het ontcijferen van codes 8) …beter dan het doelloos naar sleutels zoeken iig :eh:

Oh nee level 7 is echt erg :roll:

tsja Cindy, die 2de challenge is volgens mij gewoon blijven klikken tot het klopt :roll: De 1ste en de 3de zijn wel te doen, maar ja die 2de moet ook :doh:

Tja en nu 9 :shifty:

8 is blijkbaar een makkie??? :wink:

Nou vond ik eigenlijk niet echt een makkie maar mijn man had het laatste gedeelte zo door. Level 9 was niet grappig. Level 10 is wel een makkie.

Ik kap er nu even mee. Ga wat anders doen, want ik krijg er een stijve nek van :lol:

Ohja die 2e in room 7 is erg makkelijk.

Hint:

Denk als een kleuter die in de lift staat :wink:

Ja, ik was er al uit :smiley: Tis wel simpel, maar nou ook weer niet zo makkelijk als gezegd wordt… maar ja: jij hebt een kleuter thuis :lol: :lol:

Ik zit vast in Level 11.

Heb de gewichten in balans en weet wie diegene is waarnaar gevraagd word maar toch kom ik niet aan het antwoord.

Iemand een hint??