de eerste staat al ergens en heb ik al helemaal uit gespeeld
miscchien wel handig om de tweede in een eigen topic te zetten?
kan je per spel hints vragen indien nodig
Had de eerste ook nergens zien staan maar goed, ik kijk wel vaker niet goed
Ik heb het tweede spelletje een eigen topic gegeven
en ik heb m hier al uit verwijderd haha
Nope, voor mij ook niet. Ik vind hem erg moeilijk maar ik geef niet op!
Uitgespeeld :dance: :dance:
Uhm misschien ben ik blondt hoor maar jullie schrijven nu onder het spel attic en niet onder just another escape :think:
Ik ook niet!!! tips zijn welkom hoor
ppfff snap er niks van ik heb nu al een aantal dingen maar wat ik er mee moet??? help
Ik heb volgens mij alleen nog 1 geel puzzelstukje niet. Voor de rest heb ik een sleutel en een briefje met een code, die ik al eenmaal gebruikt heb.
Kom niet verder.
Help
Same here? Moet alleen die gele nog, maar blijf prutsen. Iemand een suggestie???
Moet ik nog iets met die kraai nadat ie de sleutel heeft gedumpt?
En waar ga ik met die sleutel heen? Vast op zo’n kist ofzo?
nou, zover ben ik nog niet hoor. Zie het rode stukje, maar krijg m niet. Ik heb 2 groene en 2 blauwe. Ook nog geen gele. Wat nou sleutels? Ik klik nog ff verder…
goed bij de kratten klikken, in alle hoeken en gaten! Dan vind je iets bruikbaars voor je rode stukje
ok. heb nu ook de sleutel, en 1 geel en 1 rood stukje. Moet ik van allebei ook 2 hebben, net als de groene en blauwe?
ok, heb nu 2 rode en een ‘iron stick’ maar kan de 2e gele nog niet vinden. Iemand tips?
iron stick? Volgens mij moet je van alles 2 hebben, kan ook een trick zijn. Kan die 2e gele echt nergens vinden.
NEEEEEEEEEE! Heb mun game afgesloten per ongeluk. Ging ff thee halen!! SHIPSSHIPS!
Jippie! Uitgespeeld.
dat gele stukje is verstopt achter het gat in de muur…
hoe je daar komt…is een combinatie van factoren…hint.
AAAAHHH nu kan ik het 2e rode stukje niet meer vinden. Word gillend gek hier.