Leuk!!! het heeft me even wat tijd gekost…kon niet meer zien waar die teller op stond.
Uitgespeeld!!! Vreemd einde trouwens :?
Ik ging snel, maar zit nu een beetje vast. Wat moet ik met dat gat in de bank??? :eh:
Lu
Daar zit een papiertje in met een code erop
@cindy25 wrote:
Lu
Daar zit een papiertje in met een code erop
Nou ja! Die krijg ik er dus niet uit he! Hoe ik er ook op klik, met verschillende hulpstukken! Grrr :wall:
Heel leuk die escape spelletjes, maar zeer frustrerend!! (voor mij…)
Lu je zou hem zo moeten kunnen pakken. Zonder hulpstukken.
Nou dat is gek!
ik heb alleen een briefje gevonden in het schilderij, maar ik vind geen briefje in de bank. Ik heb er al wel 100 keer op geklikt. :think:
Huh
Ik klikte op de bank en het kussen schoof aan de kant en kon zo een briefje pakken :think:
Heb je nou niet toch toevallig twee briefjes in je voorwerpen staan??
@cindy25 wrote:
Huh
Ik klikte op de bank en het kussen schoof aan de kant en kon zo een briefje pakken :think:
Ik heb hem in een nieuw venster opnieuw geopend en daar kon ik ook geen briefje pakken :shifty: Ik snap er niks van!
Dit is gek :think:
Klik je wel op de linker bank???
@cindy25 wrote:
Dit is gek :think:
Klik je wel op de linker bank???
Linkerbank, het meest rechtse kussen, achterin verschijnt een gat, maar er zit geen briefje in. Ik heb 1 briefje met drie cijfers, maar die heb ik uit het schilderij gehaald.
Aha
Je hebt het verkeerde kussen. Je moet een andere hebben op diezelfde bank.
@cindy25 wrote:
Aha
Je hebt het verkeerde kussen. Je moet een andere hebben op diezelfde bank.
:oops: :doh:
Heb um!!! :dance:
:lol: :lol: :lol:
Probleempje opgelost :thumbup:
Alleen had ik gehoopt op wat meer info uit de koffer :lol: :lol:
Er zit meer in dan je denkt
@cindy25 wrote:
Er zit meer in dan je denkt
ja had het ontdekt ja Maare nog 1 ding (hoop ik) ik moet nog 1 zo’n grijs bolletje vinden. Ik zou zweren dat er een ligt op dat kapstokding, maar ik kan het niet aanklikken :eh: Of is dat niks
Nee dat is niks Hij ligt ergens anders