Escape Game 017: Hopping Ham's Adventure TO THE NORTH

Dit is een leuk vervolg op de stuur de hamster weer naar huis

hopping ham deel 2

Leuk hoor. Deze ham is ook weer thuis :mrgreen:

Hoe kom ik verder bij die stoeltjeslift?

Hij draait…maar dan?

't Is gelukt hoor. Ik wilde te snel de lucht in, haha.

klaar :mrgreen:

nou… ik vind deze helemaal niet leuk… hoe kom ik in hemelsnaam aan drie van die noten???

beebiedroom

Waar komen zonnebloempitten vandaan???

als ik nou zonnebloemen kon vinden… maar tot je in het riool bent zeg maar kun je verder niks pakken als alleen die pogostick… in het riool kan ik ook alleen maar naast het reisburo verder naar links,. … en that’s it, daar kan ik ook verder niks aanvangen…

Daar moet je naar buiten springen geloof ik, en dan moet je op jacht naar de zonnebloemen.

Succes!

@beebiedroom wrote:

als ik nou zonnebloemen kon vinden… maar tot je in het riool bent zeg maar kun je verder niks pakken als alleen die pogostick… in het riool kan ik ook alleen maar naast het reisburo verder naar links,. … en that’s it, daar kan ik ook verder niks aanvangen…

Als je in de riobuis bent, klik dan eens op het water.

ik klik me suf, maar de cursor verandert ook nergens op het water in een handje, ja alleen maar in die aanvoerende buis in het eerste scherm, maar daar doet ie niks

ok ben eindelijk, na een hele hoop geklik :wall: :wall: zover dat ik bij het ravijn ben, maar die achterlijke hamster kan alleen maar in het ravijn springen… wat o wat doe ik fout?

Hihi, daar heb ik ook heeeeeeeel lang over nagedacht. Totdat ik ineens per ongeluk op die hamster zelf klikte en dat blikje alcohol vrij bier te voorschijn kwam…

Hey!

Ik heb deze een tijdje geleden gespeeld, maar ik bleef steken bij de lift. Die ging met geen mogelijkheid trager draaien. Tips iemand???

@Elka wrote:

Hey!

Ik heb deze een tijdje geleden gespeeld, maar ik bleef steken bij de lift. Die ging met geen mogelijkheid trager draaien. Tips iemand???

Helaas is dat de plek waar ik ook blijf steken.

Hihi, dat had ik dus ook.

Maar ik had alletwee de knoppen ingedrukt en de hendel verzet. Maar je moet die knoppen helemaal niet indrukken en alleen de hendel verzetten. Dan draait de lift niet zo snel.