whaaaaaaaaaaaaa lukt niet
ben bij level 12…!
vraagje nog:
kan ik ergens die muur waarvan je al die tegels groen moet maken,
kan ik die op reset drukken ergens?
ja lisa als je links die kamer ingaat en dan weer terug dan kun je weer opnieuw beginnen…
kee tnx
heb ik volgens mij al 400 keer gedaan… pfffffffff
jeetje het was echt simpel… heb ik daar zolang over gedaan??
Hoeraaaaa we hebben het uitgespeeld!!!
JIPPIEJEEEEEEEE
level 13 ook???
pfff
snap daar echt geen drol van
whahahaha
wie wil mij pm sturen hoe level 13 te spelen?
weet hoe de lift te activeren
help mij pleassee
Het was ook wel een gedoe hoor, ik heb je al een PB gestuurd, maar volgens mij deed de lift het gewoon al die tijd al.
Maar ik had ff niet door dat je op de 2 kleine knopjes moest drukken voor naar boven en naar beneden te gaan.
Het is wel een leuk spel,… ik raakte lichtelijk van de kook met de groene muur maar dat was achteraf TE simpel… vandaar dat ik er ook niet op kwam denk ik…
HOOOOOOO w8 ff…
Volgens mij ging de lift pas werken nadat ik buiten de kar weg had laten rijden…
Probeer dat ff…
Groetjes Norma
Hoe zit dat met die muur???/ Ik druk me suf op dat ding??? Moeten alle blokjes groen worden???
ooo die is simpel, begin in een hoek en ga zo grijze hokjes af… begin in de rechterbovenhoek, en ga zo naar beneden…
dan pak je de rij ernaast en klik je alleen op de vakjes waar aan de rechterkant een grijs hokje zit.
suc6
ps op het einde blijven er 3 of 4 grijze over
ik heb veel meer grijze vakjes??? :?
je moet er maar een paar overhouden, anders doet de muur het niet…
Het duurt ff maar als je weet hoe die gaat is het echt simpel
Kan iemand mij vertellen hoe ik verder moet…
heb de kar buiten weg, de sleutel gevonden en ook tape en een schroevendraaier. Ik snap alleen niets van die deur met vuur en die waterput. Ik moet ongetwijfeld het uur doven met water uit de put, maar hoe??? Moet ik binnen nog iets doen ofzo?? Oh ja, ik heb binnen ook dat rolluik omhoog, en daar zit een vage muur achter waar ik ook niets van snap…
HELP!!!
Ik zoek die sleutel nog?? En je moet ook ergens een emmer vinden. Help! :lol:
Maar waar is er een emmer dan??
Op level b of c zit een muur met een soort electronisch schilderij, door te klikken aan de binnenranden van het kruis krijg je rode strepen. Die verder klikken (soort slang). Als je het helemaal gevuld hebt, dan krijg je de sleutel. Met die sleutel vind je in de kamer van de duif een kast die open kan. Daar haal je de emmer uit.
Maar ik ben er doooooooooooooooooor!!! Echt superleuk spel!!!
ik heb het vuur gedoofd,
maar dan…
ik kan niet door de deur buiten.
er zal wel iets met die machine moeten,
maar wat…