Escape Game 010: MOTAS (Mystery of Time and Space)

naar buiten gaan en de kar weg laten rijden,…

Hoihoi

Lisa bij mij doet ie het ook niet…

Wie kan ons helpen ??? :?:

Liefs Nicje :?

jemig, ik zit nog bij dat rattemannetje en kan hem maar niet vangen… heb een val gezet met de diskettedoos maar dan?

voor die met die lampen, moet je met de lift gaan en naar de etage met de schilderijen staan, dan heb je noord, oost zuid en west, schrijf de kleuren op die daarbij staan dan kom je verder met de lamp…

En je moet het vuur uitmaken…

Kiddo, de diskettedoos is een goed, en dan gewoon dichtklappen als hij naar buiten komt…

okee, maar hoe?? als ik erop klik dan heb ik hem weer in mijn hand (de diskettedoos)

ja als het hoofdje van de rat naar buiten komt moet je erop klikken, maar je moet eerst in de andere kamer zorgen dat ie nog maar 1 kant op kan, dus als hij in de kamer met de trap is moet je de vloer omdraaien in de andere kamer…

dankjewel. maar nou zit ik weer vast. die stenen zitten er ook al in maar ik ben hier gewoon te dom voor dus :frowning:

ga maar lekker slapen denk ik

Ik probeer het nog maar een keer

Heeft iemand er ervaring mee dat alleen het geluid werkt, maar het beeld zwart blijft??? :?:

Ik wil ook graag een kijkje nemen op het spel, maar hij doet het echt niet… :cry:

Liefs Nicje :roll:

Dat zwarte had ik eerst ook. Dat betekende bij mij dat er wat popups geblokkeerd waren door mijn firewall. Misschien is dat bij jou ook zo? Toen ik ze tijdelijk had toegestaan kon ik wel spelen.

Wat een verslaving dat spel zeg! Ik ben er gelukkig helemaal uitgekomen…

kan iemand mij vertellen hoe ik nou dat bij de trap moet doen heb de tegels erin gezet en rat gepakt schijnt een goed idee te zijn zegt ie maar kom er geen stap mee verder???

Wie oh Wie???

ben er achter gekomen jippieeeeee

hoevaak moet je die verschillende codes invoeren bij het paneel met 3 x 4 toetsen ben al op 16 verschillende pfff

heel vaak janet!!! succes was een hele klus hahahahah

HEEEEEELLLLLPP SOS SOS

ik ben in de kamer met de motor, ik heb al de kelder gevonden maar wat nu???

ik krijg de zaklamp niet gemaakt

HELP!!!

Groetjes Norma

Om de zaklamp te maken moet je eerst batterijen uit de radio halen. Daarna met de schroevendraaier uit de kast naar de moter en daar de rechterlamp eruit halen. Dan weer naar de zaklamp. Daar moeten de barterijen en lamp in. Dan kun je de zaklamp pakken.

Ik weet echter niet hoe ik in de kelder kom???

Help.

Ben inmiddelse in de kelder.

ik ben nu in level 11 bij de pooltafel, maar ik kom geen steek verder, ik heb zo’n idee dat ik mijn tijd zit te verdoen met poolen…

iemand een idee??

hey Norma,

Nee je moet blijven poolen, je kan uit die kist steeds wer een nieuw muntje halen en dan moet je zorgen dat je alle ballen in het zakje krijgt…dan krijg je een nieuwe aanwijzing!!!

Succes!!!

Liefs Renata

ok, poolen gedaan, maar nu weer een groene muur die niet mee wil werken…

ja die moet je op 3 of 4 na hele maal groen maken.succes!!