Escape Game 010: MOTAS (Mystery of Time and Space)

pfff uitgespeeld!!

Ik heb’m ook uitgespeeld…maar heb er wel ernstig lang over gedaan en af en toe wat hulp van de andere spelers op de chat nodig gehad. Maar ik was lang niet zo slecht als sommige anderen die al op level 2 bleven hangen :lol:

Heeft het spelen van al die andere escape-games toch geholpen :mrgreen:

Hopelijk is er nog iemand die dit spelletje aan het doen is en dat ik snel antwoord heb.

Ik ben in het leven met de ufo. Heb de code voor de pc, maar nu zie ik twee kamers met 2 letters (t s a e). Welke combinatie ik ook in tik, de deur gaat niet open.

Wie o wie kan mij helpen.

Groetjes,

Linda

Linda, ik kan me niet echt een ufo herinneren eigenlijk :think: Maar we zijn al weer 24 uur verder, dus ik hoop dat je er ondertussen zelf uit bent gekomen (letterlijk ;))

welk level zit je mmavanthijs?

Het spel zegt dat ik in level 9 zit. Je begint ook in een kamer met een gat in het dak en daar ligt een UFO.

Rechts heb je twee glazen scheufdeuren met een kast in het midden. In die kast zit de code voor de pc.

en als ik dat intik (quest) dan krijg ik op de pc twee kamers te zien met in beide kamers 4 verschillende letter (TS en AE).

Daar loop ik dus vast. Heel af en toe gaat de deur open, maar ik kan er dan niets mee.

Ik vind het een verslaven spel en heb al een hoop antwoorden weten te vinden hier behalve deze. Dus degene die mij kan helpen ben ik erg dankbaar.

Linda

klinkt heel gek, maar welk woord kun je maken van de letters TSAE???

veel mensen houden ervan, ik dus niet :sick:

tenminste, ik geloof dat dat het antwoord was :think:

het antwoord is een windrichting

east

Ik kom er echt niet uit hoor.

Het is inderdaad die windrichting, nu gaat de deur open, maar ik krijg geen voetstapjes waarmee hij aangeeft dat ik er door kan. Moet ik soms nog iets doen.

Groetjes,

Linda

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA…Hij is verlengt!! Waar je voorheen klaar was, gaat hij nu verder…en ik kom er niet uit :evil: :evil: :evil:

HEDWICH…HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Ik ben d’r ook uit. :dance:

Het laatse level, level 19, kostte even wat moeite omdat ik iets niet helemaal doorhad :roll:

@Cindy wrote:

Ik ben d’r ook uit. :dance:

Het laatse level, level 19, kostte even wat moeite omdat ik iets niet helemaal doorhad :roll:

En hoe heb je dat gedaan dan??

Ik sluit me aan bij de regels op de Motas-chat: geen hints over level 18 en 19 :stuck_out_tongue: Maar de tijd zal het leren…

18 is echt niet moeilijk en 19 moet je gewoon ff door hebben.

ik ben 3 dagen terug weer opnieuw begonnen

en zag dus toen pas dat er nieuwe waren !!!

leukkkkkkkk

wat een leuk spel, ben alweer de hele middag tot nu toe zoet… ben bij level 9!

Maar wie het ooit bedacht heeft echt waar mijn complimenten hoor! :stuck_out_tongue:

argghh level 13 ??? :twisted: :twisted: en zeker niemand speelt het meer? :roll:

zit ik moederziel alleen in level 13?

ik heb die kleuren die in een slang liepen opelost, maar ik weet de volgorde niet meer. heb je die volgorde nodig of een andere?

in een slang oplosten ?

level 13 is level waar die wagen buiten staat?

ja ik heb het vuur al gedoofd heb nu nog een schroevendraaier en een security kaart. en die stomme duif zit op dat draadje.

maar ik weet niet wat ik met die kleuren machine moet doen?

en bij dat north east west gebeurt er niks.

ik hoor iedereen over 4 schilderijen praten maar ik zie er maar 2 bij die windrichtingen

whahahahaha PLEASSEE helppp het is zo’n leuk spel :mrgreen: kan er maar niet mee stoppen ( valt ook nog eens de pc uit :shifty: )

op 1 van de verdiepingen zie je een oog als je de lift uit stapt

houd het pasje voor het oog

ga dan naar het schilderij

als het goed is, zie je nu meer

klik op beschrijving onder het schilderij

daar staat windrichting en kleur, schrijf deze op