Escape Game 010: MOTAS (Mystery of Time and Space)

Jahoe!!! Ik heb hem uitgespeeld. Iedereen bedankt voor alle aanwijzingen. :-*

Kan iemand mij helpen?

Ik zit in die kamers met de kerstboom, en die met dat groene gelekte spul. Ik heb de klepels van de klok, wat moet ik daar mee doen. Ik heb ook al de code ingetoetst, maar wat is er opengegaan?

Wat moet ik doen?

Stom zeg, ik heb het al gevonden.

Nou ben ik in die kamer met die alien. Heb floppy in computer gedaan en code ingetoetst. Maar hoe nu verder?

op het scherm zie je letters, + als je op de deur klikt ook nog weer… dat woord moet je intoetsen en dan enter en dan gaat die deur open.

daar ben ik ook net :wink:

half 12… maar ik heb hem uit :dance:

Hé JannieElmo, dank je wel.

Nu kan ik hem eindelijk verder spelen.

@myrella wrote:

Hé JannieElmo, dank je wel.

Nu kan ik hem eindelijk verder spelen.

you’re welcome :smiley:

Ik kan het niet uistaan :evil: Het lukt me gewoon niet. Ik ben nog steeds bij die stomme computer. Heb de code uit de kast al een keer ingetoetst. En ook de letters op het scherm geprobeerd. Maar er gebeurt helemaal nix. Wat doe ik fout???

op het scherm zit ook een deur… daar kun je door en daar staan dan nog een paar letters. daar moet je een woord van maken. en dan op enter… werkte bij mij toen wel… na 10x proberen :doh:

Hé, dank je wel!

Ik dacht dat ik alle lettercombinaties al gedaan had. Maar ben toch nog ff doorgegaan en het is eindelijk gelukt :dance: .

sjonge, wat een leuk spel! Jammer dat ie nog niet verder gaat. Level 14 is in testfase…wie weet?

Pfffff, dit is volgens mij al de 20e keer dat ik dit spelletje speel en ik ben er nog niet uit. Kan iemand mij helpen? Ik ben bij level met schilderijen en noord oost enzo. Ik heb een schroevendraaier, tape, blikje cola en een emmer. Wat moet ik daar allemaal mee doen?

En die schilderijen geven 2 keer geel aan en geen rood? Ik snap echt niks van dat apparaat.

En moet ik ook nog iets met dat vogeltje doen?

Help!!!

Ik heb nu wel de sleutel uit het apparaat gekregen. Maar voor de rest weet ik het nog steeds niet. En waar kan ik die sleutel gebruiken.

myrella, de gouden sleutel is voor de laatste poort…buiten. Je hebt verder alle gereedschappen om tot de oplossing te komen. Ga buiten maar eens kijken!

Hèhè, eindelijk uitgespeeld :dance: . Ik wist dus niet dat je buiten ook naar links kon :wall: .

Wel een heel leuk spelletje, het heeft me zeker meer dan een paar uur gekost om het op te lossen. En zonder hulp van jullie hier was het me zeker niet gelukt. Dank jullie wel.

groetjes Myrella

Ik zit bij die kleuren machine helemaal vast… :wall: Er is nu niemand meer wakker, dus helaas pindakaas, maar morgenvroeg is hij de eerste hoor…

Heb alle wieletjes, en sta nu bij die kleuren transporter oid, maar ik krijg telkens de onjuiste kleurmix(heb ook al de floppy erin…)… maar kom er niet uit!!!

Nou truste… en tot morgen…

en meteen lukt het me :mrgreen:

zit nu muurtje bij de computer hoor

heb vier letters… maar kan geen kant op…

enteren heeft geen zin, uitzetten en weer aanzetten ook niet

kortom tis bagger, kan iemand heel alsjeblieft me effe helpen?

pfff het heeft me ff gekost, maar bender uit

nu die groene muur :wall: