Escape Game 006: The Bonte Room

Ook weer een leuke escape. Succes!





bonteroom

Heel erg leuk. Maar ik snap er werkelijk niets van. Kan niets pakken kan alleen maar naar het computerspel.

:think: er zijn toch echt een aantal dingen te vinden.

Kun je me dan vertellen hoe ik dingen op moet pakken. Heb genoeg dingen gezien, maar kan niets oppakken.

Ik kan ze gewoon aanklikken en als je iets wilt gebruiken dan selecteren en klikken op het voorwerp waarop je het wilt gebruiken.

hmmm :think: hoe moet het nou verder ??

uh help?

ik kom toch ook nie verder dan dat computerspelletje en het drukken van wat nummertjes op een brandkast…



iemand een hint?

@beebiedroom wrote:

ik kom toch ook nie verder dan dat computerspelletje en het drukken van wat nummertjes op een brandkast…



iemand een hint?




Dat is ook het enige wat ik kan.

Onee onder de stoel kan ik iets pakken en naast de drankautomaat ook iets. En met dat ding naast de drankautomaat kan ik de wastafel vol laten lopen.

Hier wat hints



Na dat computerspel krijg je een hint voor de code van die safe.



Uit die drankautomaat kun je iets krijgen.

Ik heb dat computerspelletje uitgespeeld, maar krijg geen code hoor

Nee klopt er zit een hint in. Ik zal zo wel eens even kijken wat ook alweer de cijfers waren :wink:

Je krijgt na het spelen van dat spel de volgende hint:



One to one square. Dat staat voor het volgende





121 square. Dus 121x121 =… dat is de omtrek van een vierkant. Deze uitkomst is de code voor de kluis.

ik krijg maar gen drinken. Ik heb een briefje met een tekst, maar snap m niet geloof ik.

jaaaa uitgespeeld, leuke escape

ik krijg echt niets uit de drankenautomaat!!! :wall: :wall:



wie wil er een hintje geven??? :pray:



liefs

daffie

ik heb een papiertje gevonden: you won’t get a drink, when the lights just blink



maar weet niet wat ermee te doen…



trouwens, die hint van de speelautomaat had ik er nooooit uitgehaald!

hey rosa,



ben blij dat ik niet de enige ben die nog met dit spel bezig is… :mrgreen:



ik heb dat papiertje niet eens gevonden!!! waar ligt dat???



die hint van het spelletje heb ik ook hier gehaald, want ik wist t ook niet hoor…



liefs

@rosa1975 wrote:

ik heb een papiertje gevonden: you won’t get a drink, when the lights just blink





Hint



Je moet zorgen dat je de knoppen op de drankautomaat zo indrukt dat de lampjes niet meer knipperen. Dan krijg je een blikje drinken.

Thanxxxx! het is me gelukt…tjee zeg, waarom kwam ik hier zelf niet op??

Vind jou wel slim hoor Cindy! :mrgreen:



nu weer verder…